fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה לא נגמר: הפועל עכו מתכוננת לקרב האחרון על הישרדותה בלאומית

הפועל עכו תצא למחזור הנעילה של העונה למשחק חוץ נגד הפועל בני לוד בידיעה שרק ניצחון יבטיח לה באופן סופי את ההישארות בליגה הלאומית. כל תוצאה אחרת, עשויה לשלוח את הפועל עכו למשחקי מבחן נגד הירידה לליגה א'
הפועל עכו
עוד 90 דקות של מתח. ינון אליהו מהפועל עכו מול שחקן הפועל איכסל צילום: אדריאן הרבשטיין

90 דקות. זה מה שמפריד בין הפועל עכו להבטחת ההישארות בליגה הלאומית. ערב מחזור הנעילה של העונה, מקדימה הפועל עכו את הפועל ראשל"צ והפועל פ"ת בנקודה אחת ואת הפועל רמת השרון ב-2 נקודות, ככה שכל תוצאה פרט לניצחון במשחק החוץ האחרון של העונה נגד הפועל בני לוד, עשוי לשלוח את הפועל עכו למשחקי מבחן נגד הירידה לליגה א'. כן, מי היה מאמין שעד לפני שנה עוד היתה הפועל עכו בליגת העל.

אבל בשביל להיות תלויה בעצמה וברגליה, היתה צריכה הפועל עכו לעבור במחזור האחרון את הפועל איכסל, שכבר נשרה לליגה א'.

למרות התוצאה, 0:4, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ועכו שוב הפגינה יכולת חלשה. למזלה, מולה התייצבה קבוצה חסרת יומרות עם שוער צעיר וחסר ניסיון, שהיה אשם בשני השערים הראשונים שקבוצתו ספגה. זה התחיל בדקה ה-13, כשינון אליהו בעט כדור חופשי מ-20 מ' שעקף את חומת השחקנים של איכסל היישר לפינה ופנימה, 0:1 לעכו. בדקה ה-21 הכפילה עכו את יתרונה, כשגל קולני ירה מ-25 מ' כדור שנבלם ברשת העליונה, 0:2.

בדקה ה-36 חטף אליאור סיידר כדור מהגנת איכסל ובישל לדוד אמזלג, שמקרוב השחיל את הכדור לרשת, 0:3. עם פתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-48 חתמה הפועל עכו את התוצאה. נאור עבודי הגביה כדור חופשי לעומק רחבת האורחים, השוער הדף ואגיקו אייסון המשיך את הכדור החוזר פנימה, 0:4.

המאמן חיים לוי: "אף אחד לא יזכור מה עשינו ואיך שיחקנו אם לא ננצח במחזור הקרוב את הפועל בני לוד ונבטיח את ההישארות בליגה. מדובר במשחק שיכריע עונה שלמה. אנחנו חייבים לנצח ואני גם מאמין שנעשה את זה. מאחר וגם תיקו עשוי שלא להספיק לנו, נבוא במערך התקפי במטרה אחת – לנצח. אני מבטיח שנעשה את המקסימום כדי שזה יקרה ומקווה שבסיום אנחנו נהיה אלה שנחגוג".

כל משחקי המחזור האחרון בפלייאוף התחתון יועברו בשידור ישיר בערוץ הספורט ביום שישי (17.5) החל מהשעה 16:00. הכינו את הפיצוחים ואם אתם אוהדי הפועל עכו אז גם בירה קרה טובה למקרה שתהיה לכם סיבה לחגוג בסיום.

החלוץ הצעיר רותם חטואל, שוחרר מהקבוצה, לאחר שהיה מעורב בתקרית מילולית עם שחקנים במהלך אחד האימונים. בהנהלת הקבוצה לא אהבו את התנהלותו של השחקן, בתוספת האכזבה הגדולה מיכולתו המקצועית הירודה, ולפיכך הוחלט לשחררו כבר כעת ולא להמתין לסיום העונה. מי שעוד שוחרר הוא דניאל טוויזר, שהגיע באמצע העונה מליגת המכללות בארה"ב.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות