fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הוכה לעיני משפחתו והושאר על הכביש שותת דם"

כתב אישום הוגש נגד תושבי אבו סנאן שתקפו תושב כפר הוורדים רק כי לא אפשר להם לחתוך את רכבו במהלך נסיעה
אלימות. אילוסטרציה: פיקסאביי
אלימות. צילום: פיקסאביי

כתב אישום הוגש נגד תושבי אבו סנאן שתקפו תושב כפר הוורדים רק כי לא אפשר להם לחתוך את רכבו במהלך נסיעה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה בשבוע שעבר כתב אישום נגד שני תושבי אבו סנאן הנתונים במעצר והנאשמים בגרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות בתושב כפר ורדים בצומת כברי לפני שבועות ספורים וכן בידויי אבנים וחפצים מרכב נוסע.

כזכור, בחודש שעבר פורסם ב"צפון-1" סיפורו המזעזע של אלי רזון שנסע עם משפחתו בנסיעה שגרתית, אשר במהלכה לא אפשר לרכב שנסע אחריו לחתוך אותו בכביש. כאשר הגיעו שני כלי הרכב לצומת כברי, יצאו מאחת המכוניות שני גברים, אחים, אשר היכו את רזון לעיני משפחתו, גרמו לחבלות קשות בעינו ובפניו.  והותירו אותו על הכביש כשהוא פצוע ומדמם.

בכתב האישום נכתב, בין היתר, כי במכונית היו למעשה שלושה גברים, אבל רק שניים מהם תקפו את רזון: "בהגיע הנאשמים לצומת בן עמי, מקום בו קטע הכביש מצטמצם לנתיב נסיעה אחד בלבד לכל כיוון", כך נכתב בכתב האישום, "ניסה אחד הנאשמים לעקוף מימין את רכבו של המתלונן, תוך שהוא נוסע על שטח הפרדה המסומן בצבע לבן, וזאת בדרך נמהרת, שיש בה כדי לסכן את חיי המתלונן ובני משפחתו ואת המשתמשים בדרך או לגרום להם לחבלה. משלא הצליח הנאשם לעקוף את רכבו של המתלונן, יצא קצפם של הנאשמים על המתלונן, והנהג החל לנסוע, בשולי הכביש, מצדו הימני של רכבו של המתלונן, תוך שהוא מסכן את חייהם של המתלונן ובני משפחתו המבוהלים. במהלך הנסיעה, בהיותם בשול הימני, צעקו הנאשמים  לעבר המתלונן, גידפו אותו וירקו לעבר רכבו".

בהמשך הדרך, כפי שמתואר בכתב האישום, בקטע הכביש שבו השול הימני נעשה צר, השתלב הנאשם שנהג במכונית בנתיב הנסיעה של המתלונן, והחל לנסוע מאחוריו, תוך שהוא נצמד אליו. במשך מספר דקות, נסעו הנאשמים מאחורי רכבו של רזון, כשהתנועה בשני הנתיבים ערה, הנהג הבהב באורות הרכב, צפר לרזון, והסיט את הרכב לסירוגין ימינה ושמאלה, בניסיון לעקוף אותו. כמו כן, במהלך הנסיעה צעקו הנאשמים וחברם לעבר המתלונן וגידפו אותו. בהמשך, השליכו לעברו מיכל פלסטיק, או חפץ דומה ופגעו ברכבו. כאשר הגיעו לצומת כברי במקום בו קטע הכביש החל להתרחב לכביש דו-סיטרי עם שול ימני רחב, עקף הנהג את רזון משמאל , כך שחסם את נתיב נסיעתו וגרם לו לסטות ימינה לשול הימני בכביש ולעצור את רכבו, עם זאת, כאשר רזון הבחין שנוסעי הרכב שעקף אותו צועקים אליו ומשתמשים בתנועות ידיים מאיימות, התעשת ושינה את מסלול נסיעתו בכדי לחמוק מתוקפיו, אלא שהם דלקו אחריו ובשלב מסוים, עת ראו שהמתין באור אדום לפני הרמזור יצאו מרכבם והחלו לרוץ לעברו: " אחד הנאשמים היכה אותו נמרצות ובעוצמה רבה בפניו, באמצעות שלוש מכות אגרוף לפחות", נכתב בכתב האישום, "בעוד הנאשם הנוסף החל אף הוא להכות נמרצות ובעוצמה רבה את המתלונן בפניו ובראשו, באמצעות חמש מכות אגרוף לפחות. כל זאת, עשו הנאשמים לעיני אשתו של המתלונן וילדותיו המבוהלות, אשר כל אותה העת צעקו ובכו. מיד לאחר מכן, חזרו הנאשמים לרכבם ונמלטו מהמקום ביחד עם חברם, כשהם מותירים מאחור את המתלונן פצוע ושותת דם".

בעקבות האירוע החמור נגרמו לרזון חבלות קשות בעינו הימנית כולל שבר בארובת העין ודימום, וכן שברים באפו ובפניו. הוא הובהל לבית החולים ושם אושפז למשך שבוע ימים במהלכם עבר ניתוח מורכב לאיחוי השברים, כמו כן, נאלצו הרופאים לשחזר את רצפת ארובת העין שניזוקה קשות.

פרקליטו של רזון, עו"ד ראובן מלאך מנהריה: "מדובר בבריונות לשמה, אני מקווה ששני הבריונים ייענשו כפי שמגיע להם. למרשי צפויה עדיין תקופת החלמה ארוכה ורק אציין שגם רעייתו ובנותיו נזקקות אף הן לטיפול בעקבות הטראומה שחוו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות