fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גלעד שליט. עכשיו הספר

שנה לחזרתו של גלעד שליט משבי החמאס, שלושה כתבים מהצפון שוקדים על ספר ובו סיפורים שלא שמענו עד היום. בינתיים בלינקר נזכר ברגעים הגדולים מיום חזרתו
גלעד שליט בפגישה עם אביו נועם שליט וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו
גלעד שליט בחזרתו הביתה. נפגש עם אביו נועם שליט וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו דאז (צילום: דובר צה"ל)

בדיוק היום (חמישי) לפני שנה מדינה שלמה עצרה הכל. החייל החטוף גלעד שליט  ממצפה הילה, שב משבי החמאס אחרי חמש שנים. המתח היה באוויר, ההתרגשות בעיצומה. כשגלעד שליט עבר לשטח ישראל, מדינה שלמה הזילה דמעה. "כמה טוב שבאת הביתה" ברכו את החייל הצעיר שחזר כאיש בוגר.

מאז שליט הפך לסוג של סלב. הוא השתקם מהר, וחזר לחיים  מלאי עניין בגיל 25. הוא משתתף באירועים,  נוסע לחו"ל, נהנה ממשחקי ספורט. עיתונאים ברחבי הארץ ובעולם, ליוו את משפחת שליט בכל רגע נתון. אספו כל פיסת מידע, חיפשו ראשוניות ומקוריות.

שנה אחרי, כתב חדשות 10 בצפון אלי לוי, לכתב לענייני ערבים בישראל היום דני סיריוטי ולכתב חדשות ערוץ 1 בצפון אלירן טל, לאחד כוחות ולהתחיל לכתוב ספר. מדובר בספר שיחשוף למעלה מעשרים סיפורים שטרם פורסמו משנות המאבק של משפחת שליט להשבת הבן גלעד מהשבי. השלושה שסיקרו את המאבק מיום החטיפה ועד חזרתו של גלעד הביתה אספו לאורך השנים סיפורים, הקלטות ותמונות שטרם נחשפו על מאחורי הקלעים במאבק המשפחה והפעילים הקרובים .

לוי: "יש חומרים מרתקים שרק הכתבים שהיו צמודים למשפחה ולמטה יום יום מכירים והגיע הזמן שגם הציבור יידע. אנו מבטיחים להגיש לגלעד את הספר לפני הוצאתו לאור".

האם הספר הוא התשובה לראיון הבלעדי ששודר בערוץ 10? 
בלינקר מביא לכם את הרגעים הגדולים מה- 18 לאוקטובר 2011

גלעד שליט  בפגישה עם אביו נועם שליט וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו
גלעד שליט נפגש לראשונה עם אביו נועם שליט וראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו (צילום: דו"צ)
גלעד שליט נכנס לביתו במצפה הילה
גלעד שליט נכנס לביתו במצפה הילה (צילום דו"צ)
עם ישראל חי
עם ישראל חי. המונים מניפים את דגלי ישראל ביום חזרתו ארצה ( צילום: מזל מועלם)
המסיבה הגדולה לפעילי המטה
מסיבה גדולה לפעילי המטה (צילום: מזל מועלם)
גלעד שליט פותח את המסע מדוושים לשלום
גלעד שליט פותח את המסע לכבודו "מדוושים לשלום" בעכו (צילום: דוברות עיריית עכו)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות