fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשר לא ראוי למאכל הושמד בבית עסק בכרמיאל

במסגרת פעילות יזומה של המשטרה, יחידת הפיצו״ח של משרד החקלאות, הווטרינר המחוזי ופקח כשרות, נמצאו כמויות בשר גדולות שאוחסנו בתנאי תברואה לא הולמים.
בשר לא ראוי בכרמיאל צילום משטרת ישראל (1)

שישה טון בשר לא ראוי למאכל הושמדו בבית עסק בכרמיאל

במסגרת פעילות יזומה של המשטרה, יחידת הפיצו״ח של משרד החקלאות, הווטרינר המחוזי ופקח כשרות, נמצאו כמויות בשר גדולות שאוחסנו בתנאי תברואה לא הולמים. יצוין כי אין מדובר במפעלי הבשר של משפחת דבאח

בשר לא ראוי בכרמיאל צילום משטרת ישראל
בשר לא ראוי בכרמיאל צילום משטרת ישראל

בפשיטה של המשטרה ויחידת הפיצו״ח של משרד החקלאות, הווטרינר המחוזי של משרד הבריאות ופקח כשרות של הרבנות על מפעל לפירוק בשר בכרמיאל, נתפסו כ-6 שישה טון בשר שאינו ראוי למאכל .

בבדיקה שנערכה במקום התגלה כי הבשר אוחסן בתנאי תברואה לא הולמים של קירור. הבשר הוחרם על-ידי יחידת הפיצו״ח של משרד החקלאות ונשלח להשמדה.

בעל העסק, גבר בשנות השלושים לחייו מדיר אל אסד עוכב לחקירה על-ידי יחידת הפיצו״ח.

ממשטרת ישראל נמסר: המשטרה ממשיכה בפעילות מאומצת למען שמירה על שלומם ובריאותם של האזרחים ויחד עם כלל גורמי האכיפה, פועלים כנגד השיווק הפירטי של מזון אשר עלול לסכן את בריאות הציבור ואשר פוגע במשווקים המורשים, המגדלים את תוצרתם תוך הקפדה על התנאים הנדרשים להבטחת בריאות הציבור ושלומו. משטרת ישראל, יחד עם רשויות האכיפה הנוספות, ימשיכו במאבקם הנחוש כנגד שיווק מזון פירטי בדגש על מזון מן החי שלעתים קרובות מובל או מוחזק בתנאים לא ראויים ועלול להיות נגוע במחלות ולסכן את בריאות הציבור.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות