fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמני הגליל המערבי מטביעים חותם

ביום שישי נפתחה בעכו העתיקה תערוכה ייחודית שבה מציגים את עבודותיהם שבעה אמנים ובעלי מלאכה - פסיפס תרבותי המשקף את היופי הרב גוני של הגליל
1 דני קלדרון, מעצב בזכוכית (צילום: יח"צ)
1 דני קלדרון, מעצב בזכוכית (צילום: יח"צ)

ביום  שישי האחרון נפתחה ב-SPACE GALLERY – גלריית החלל החדשה במרכז המידע של JNF USA בעכו העתיקה, התערוכה "טביעות אצבע", שמביאה לקדמת הבמה שבעה אמנים ובעלי מלאכה, חברי עמותת זמן גליל מערבי, החוגגת בימים אלה שבע שנים להיווסדה במסגרת פסטיבל האמנות יולי ART.

דני קלדרון, מעצב בזכוכית (צילום: יח"צ)
דני קלדרון, מעצב בזכוכית (צילום: יח"צ)

התערוכה מציגה פסיפס תרבותי המשקף את היופי הרב גוני של הגליל, מייצגת את ההישגים שהאמנים המשתתפים בה הטביעו על הגליל המערבי ומאפשרת הצצה מרובת גוונים על התייחסות של כל אחד מהם אל ביתו שבצפון הארץ.

בתערוכה הייחודית, שאוצרת אסיה דובלין, מוצגות תחת קורת גג אחת העבודות של אלדד בכר, אמן עור; אלון גיל, אמן קרמיקה וציור ובנאי אבן; בתיה מרגלית, אמנית רב תחומית, המתמחה בעבודות זכוכית; דלית בן שלום, אמנית מוזאיקה ופיסול; חסי נוה, אמנית ויוצרת במעשה טלאים; דני קלדרון, פסל ומעצב בזכוכית ויובל תלם, מפסל ומעצב בברזל.

אלדד בכר, אמן עור (צילום: יח"צ)
אלדד בכר, אמן עור (צילום: יח"צ)

 

התערוכה היא פרי שיתוף פעולה מופלא בין הארגון הפילנתרופי JNF – USA, המייצג מאות ואלפי תורמים נאמנים למדינת ישראל ותושביה לבין עמותת זמן גליל מערבי.

התערוכה תינעל ב-31 בדצמבר. שעות פתיחה: א'-ה', 17:00-09:00, ו' 14:00-09:00, שבת, 16:00-10:00.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות