fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלון זיו: "מאוכזב מאוד מההחלטה לפטר אותי"

מאמן הפועל עכו אלון זיו מאוכזב מההחלטה לפטרו עוד בטרם סיום העונה
אלון זיו | צילום: אדריאן הרבשטיין
אלון זיו | צילום: אדריאן הרבשטיין

המאמן אלון זיו עדיין לא נרגע מהודעת הפיטורין שלו מהפועל עכו, ובטח לא כך הוא רצה לסיים את עונת הבכורה שלו בקבוצה בוגרת.

"בתחילת העונה הציבו לי מטרה אחת – להישאר בליגה", אמר השבוע זיו, "בכדורגל אין קסמים ואנשים שכחו שהתחלנו את העונה באיחור, רק 12 ימים לפני פתיחת הליגה, בלי סגל שחקנים ועם תקציב מינימום. בהתחלה, לא נתנו לנו אפילו סיכוי להתקיים. לאט לאט בניתי קבוצה חזקה, עקשנית, עם עוצמה. מלבד שני משחקים, נגד נס ציונה ונגד ראשון לציון, שבהם היו לנו נפילות, בכל שאר המשחקים היינו שווים לקבוצות היריבות. עם כל הקושי, ידענו לצאת ממשברים ובמהלך כל העונה לא היינו אפילו פעם אחת במקום שממנו יורדים ליגה. יש לנו את קבוצת ההגנה השלישית בטיבה בליגה וב-12 משחקים לא ספגנו שער. שמרנו על יציבות וכל הזמן עשינו התאמות במטרה לחזק את הקבוצה ולשפר את היכולת. לדעתי, מה שפגע בנו זו העובדה שלא הצלחנו למצוא חלוץ סקורר שמבקיע שערים".

היו כלפיך טענות שהכדורגל של הפועל עכו הגנתי מדי.

"אני לא מאמן הגנתי ודוגל במשחק התקפי, אבל אלה הכלים שעמדו לרשותי. עם קצת יותר מזל, המצב שלנו בטבלה היה הרבה יותר טוב. אני לא ממעיט בשחקנים הנוכחים, כי הם היו מאוד מחויבים, יציבים וממושמעים".

אתה נשמע מאוכזב מהעובדה שלא נתנו לך הזדמנות לסיים את העונה.

"מאוכזב מאוד. למרות שלא ניצחנו בחודש האחרון, הקבוצה דווקא השתפרה. עבדנו קשה, באנו מוכנים לכל משחק ולמרות כל החששות, אני בטוח שאיתי הפועל עכו לא היתה יורדת ליגה".

ועם המאמן החדש חיים לוי, הקבוצה לא תשרוד בליגה?

"אני מאחל להפועל עכו להישאר בליגה, אבל ימים יגידו אם הם עשו מהלך טוב או לא".

אלון זיו הגיע להפועל עכו אחרי שאימן בהצלחה את קבוצת הנוער של עירוני קריית שמונה מליגת העל ואותה הוביל לגמר גביע המדינה וסומן כמי שעתיד להשתלב בצוות האימון של הקבוצה הבוגרת.

"ויתרתי על מקום טוב כדי להגיע להפועל עכו, כי אני בטוח ביכולות שלי והאמנתי שאני בא לטווח ארוך ועם אופק לעתיד. כל השחקנים שיש כיום בהפועל עכו עשו אצלי התקדמות, אחד-אחד. התחלתי תהליך של שילוב שחקנים צעירים ושחקני בית כדי לבנות תשתית מקומית לשנים ארוכות ולא שבכל קיץ הפועל עכו תתחיל לחפש שחקנים מבחוץ ולבנות את עצמה כל עונה מחדש. אני חושב שהצעד לפיטוריי היה נמהר מדי. הפועל עכו הפסידה מאמן, אולי הכי טוב שהיה לה בשנים האחרונות, וחבל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות