fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"איש האופניים" של נהריה הלך לעולמו

אליעזר וולפוביץ, בעל חנות האופניים המיתולוגית "מייזלס" בנהריה נפטר והוא בן 88. הוא יובא למנוחות מחר,(שלישי) בעיר שכה אהב
"הזוג מייזלס". עליזה ואליעזר וולפוביץ (צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין)
"הזוג מייזלס". עליזה ואליעזר וולפוביץ (צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין)

אליעזר וולפוביץ, מאופני מייזלס, הלך לעולמו אתמול, (ראשון), בגיל 88, ויובא למנוחת עולמים, מחר, (שלישי),בשעה 16:30, בבית העלמין הישן בנהריה, ברחוב בלפור.

משנודע דבר מותו, רבים מתושבי נהריה והסביבה העלו ברשתות החברתיות זכרונות מוולפוביץ וחנות האופניים, אותם הם נוצרים עד היום. החנות, אותה הקים חמיו של וולפוביץ ושעל שמו נקראה, "מייזלס", היתה למוסד האופניים המוביל והוותיק ביותר בנהריה והסביבה, והפכה לתבנית נוף ילדותם של רבים מילדי העיר שכבר בגרו והפכו בעצמם להורים. וולפוביץ קיבל על עצמו את ניהול החנות בשנת 1965 עד שהעביר את שרביט הניהול לבנו יאיר, אשר ממשיך לנהל אותה עד עצם היום הזה.

תגובות התושבים בפוסט שעלה אודותיו בקבוצת הפייסבוק העירונית "פורום תושבי נהריה":"איש מדהים, נעים הליכות, חייכן, חברותי, בעל חוש הומור, כל זה תוך כדי ניהול אחד מהעסקים הוותיקים – של מה שהיתה פעם עיר האופניים". ועוד נכתב "זיכרון ילדות והתבגרות מנהריה הוותיקה. האיש עם החיוך והמילה הטובה. דוגמה ומופת לשרות אמין, יהי זכרו ברוך."

במודעת האבל שפורסמה כתבה המשפחה כי היה איש האופניים של נהריה והגליל המערבי, עוד ביקשה המשפחה להימנע מביקורי תנחומים.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות