fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אומנויות לחימה: דניז סרבריאנקוב ממעלות זכתה באליפות ישראל

חניכיו של המאמן דוד רמון מכפר ורדים כיכבו באליפות ישראל וקטפו 10 מדליות
דוד רמון
הישגים באליפות ישראל. המאמן דוד רמון עם חניכיו

 

 הספורטאית דניז סרבריאנקוב (10) ממעלות, ממשיכה לקטוף תארים. רגע אחרי שזכתה במקום הראשון באליפות ישראל בקיק בוקסינג והוכתרה לאלופת ישראל לשנת 2019, זכתה הלוחמת הצעירה במקום הראשון באליפות ישראל באומנויות לחימה וקטפה תואר נוסף של אליפות ישראל.

דניז, חניכתו של המאמן דוד רמון, התמודדה בקטגורית גילאי 12 במשקל עד 47 ק"ג, וזכתה במקום הראשון אחרי שהרשימה והביסה את כל יריבותיה בדרך לתואר הנחשק.

גם שאר חניכיו של המאמן דוד רמון שהשתתפו באליפות, הגיעו להישגים מרשימים: לוטם פארנג'י – מקום שני בגילאי 12, במשקל 55 ק"ג, ואסים חמדאן – מקום שלישי בגילאי 12, משקל 40 ק"ג, מאור טברקין – מקום רביעי בגילאי 9, משקל 30 ק"ג, טליה וחניש – מקום שני בגילאי 12, משקל 50 ק"ג, עדי וחניש – מקום שני בגילאי 7, משקל 30 ק"ג, בן אייל – מקום שני בגילאי 12, משקל 55 ק"ג, דוד קוטקיס – מקום שני בגילאי 12, משקל 45 ק"ג, ליאם ניאקן – מקום שלישי בגילאי 9, משקל 30 ק"ג, איסם פרג' – מקום שלישי בגילאי 9, משקל 35 ק"ג.

באליפות, שנערכה בקיבוץ רמת הכובש, השתתפו כ-200 ספורטאים מ-30 מועדונים מכל רחבי הארץ.

נבחרתו של המאמן דוד רמון מקאנטרי כפר ורדים, זכתה בסיכום הכללי ב-10 מדליות, והיתה למועדון המעוטר ביותר באליפות.

רמון: "ההישגים אליהם הגענו באליפות הוכיחו את הווינריות הטבועה במועדון שלנו ואני מברך את הזוכים על הצלחתם וגאה בהם על הישגיהם. המועדון שלנו ימשיך לתמוך ולטפח את החניכים הצעירים ולהעניק להם מעטפת מיטבית ואת כל התנאים והכלים על מנת להצליח, בשאיפה להגיע לרמות הגבוהות ביותר. אני מודה לרוני קובה, מנהל קאנטרי כפר ורדים, שמעמיד לרשותנו את חדר הכושר, ועל העזרה בכדי שנוכל לתת לחניכים שלנו את הטוב ביותר".

דוד רמון, מאמן בכיר באומנויות לחימה מזה למעלה מ-20 שנים ושופט בינלאומי בקיק בוקסינג, יוביל בחודש הקרוב את נבחרת ישראל לתחרות גביע העולם שתיערך בבודפשט, הונגריה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות