fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: האם עירוני קרית אתא מתפרקת?

אחרי שקבוצת הגברים התפרקה, גם קבוצת הנשים נמצאת על סף פירוק. מועדון הפאר של הכדורעף הישראלי יימחק מהמפה
עירוני קרית אתא כדורעף
חוגגים זכייה בגביע המדינה. אלפייה וכל הצוות. צילום: איסר רביץ
זה מה יש. יעקב טאוב  צילום: נחום סגל
זה מה יש. יעקב טאוב צילום: נחום סגל

לפני ארבעה חודשים "בישרנו" כאן כי קבוצת הגברים של הפועל עירוני קרית אתא כדורעף מתפרקת. היום, לצערנו, אנחנו מבשרים לראשונה כי גם קבוצת הנשים של המועדון נמצאת על סף פירוק. זה אומר שמועדון הפאר של הכדורעף הישראלי יימחק כליל מעל המפה. רק כדי לסבר את העין, הפועל עירוני קרית אתא מדורגת במקום השלישי בארץ בכל הזמנים בזכייה בתארי אליפות וגביעי המדינה.

בסך הכול צברו קבוצות הנשים והגברים של המועדון 30 תארים – 16 אליפויות ו-14 גביעים. קבוצת הנשים הגדילה לעשות כשזכתה 11 פעמים באליפות המדינה ועשר פעמים בגביע המדינה. הגברים זכו בחמש אליפויות וארבעה גביעים.

רק קבוצות הפועל המעפיל והפועל מטה אשר (על גלגוליה השונים, נעמן/כפר מסריק ועוד) מקדימים את הפועל עירוני קרית אתא.

יו"ר העמותה יעקב טאוב, שנותר בודד, אחרי שהופסקה עבודתו של המנכ"ל, אלון אלפיה, והתפטרותו של ד"ר חנן בן עוז, מנסה למנוע את רוע הגזירה, אך לדבריו נכון לעכשיו, יש לקבוצה שלוש שחקניות זרות וזהו.

אדוה זינובר, שמעוניינת להצטרף לקבוצה, עדיין לא חתמה, כיוון שהיא מחכה להתפתחויות. טאוב נשמע סקפטי: "אי אפשר לשחק עם שלוש שחקניות. אני מנסה להביא שחקניות, אבל אין שחקניות בארץ, זו עובדה. אם בעוד חודש נהיה באותו מצב, אפרק גם את קבוצת הנשים, עם כל הצער שבדבר".

זו בשורה קשה לכל מי שהקבוצה יקרה לו, החל משחקני עבר, דרך האוהדים הרבים. בכל זאת מדובר במועדון מפואר. "זו המציאות, חבל, אבל זה מה שיש" זה צורם עוד יותר על רקע פרויקט פייגנבאום שפתחתם בשנים האחרונות, פרויקט נפלא, שצבר תאוצה וכולל מאות ילדים וילדות מוכשרים, שהיו אמורים בשנים הבאות למלא את השורות ולהוביל את הקבוצות הבכירות. "לא נוותר עליהם, בעוד 3-4 שנים נתחיל הכל מחדש".

יצוין כי קבוצה שמתפרקת נמחקת למעשה מהמפה וכדי להתחיל מחדש היא צריכה להירשם באיגוד ואחרי שרישומה יאושר היא תתחיל לשחק בליגה הנמוכה ביותר, אם זו ליגה א', או ליגה ז', לא משנה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות