fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עולה חדש מרוסיה חתם בהפועל נצרת עילית

ארקדי הלפרין עשה עלייה * בגיל 18 השתייך למחלקת הנוער של דפורטיבו לה קורוניה מהליגה הספרדית * בעונה שעברה שיחק בליגה הראשונה באזרביג'אן * המאמן הוכנבוים: "הוא שחקן מעניין"
ארקדי הלפרין
ארקדי הלפרין

באמצע השבוע הצטרף לאימוני הפועל נצרת עילית חלוץ מרוסיה, שעלה לארץ במעמד של עולה חדש. "הוא בהחלט שחקן מעניין", אמר המאמן ירון הוכנבוים, שהחליט להחתים את ארקדי הלפרין, בן 25, שמשחק מתחת לחלוץ או בכנפיים, עם סעיפי יציאה מהחוזה.

ארקדי הלפרין
ארקדי הלפרין

ארקדי הלפרין נבחן במשך מספר אימונים בבני סכנין מליגת העל. לדברי סוכנו, "לקחתי אותו משם בגלל הבלאגן שהיה שם".

אי אפשר להתעלם מהרקורד של הלפרין, שבגיל 12 משפחתו היגרה לארצות הברית, שם חי מספר שנים ובגיל 18 השתייך למחלקת הנוער של דפורטיבו לה קורוניה מהליגה הספרדית. בעונה שעברה שיחק בליגה הראשונה באזרביג'אן, ולדברי סוכנו גם כבש שערים. "אי אפשר להתעלם מהרקורד שלו, הוא לא איזה ילד שלא שיחק, הוא מעניין", אומר הוכנבוים.  שעשוי להרוויח זר נוסף, אבל עם תעודת זהות ישראלית.

בנצרת עילית יעשו מחר מאמצים קדחתניים, כדי לאפשר את שיתופו במשחק פתיחת העונה מול הפועל מרמורק, שיתקיים באצטדיון בעכו. גיא דיין לא צפוי לשחק, ניקולס פלצ'וק יחליף אותו בהרכב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות