fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלוש מדליות מכסף ושתי מדליות ארד לגולפאים מקיסריה

הנבחרת הישראלית הצעירה, חזרה עם אליפות. במועדון ציינו לטובה את המחויבות והרצינות של הנערים והנערות שהשתתפו בתחרות
איתן סלומון ואופיר קורן (צילום: נמרוד גליקמן)
איתן סלומון ואופיר קורן (צילום: נמרוד גליקמן)

מועדון הגולף של קיסריה ממשיך להצליח לא רק בזירה המקומית אלא גם בזירה הבינלאומית. מספר גולפאים צעירים מהמועדון יצאו בשבוע שעבר לטורניר בינלאומי ביוון ולמרות המגרש הקשה והמאתגר, הגיעו להישגים מרשימים.

המסלולים במועדון ביוון היו צרים מהמוכר להם ומצידיהם נטועות חורשות עצים גבוהים, ובבאנקרים (מכשולי חול) במקום חול ים היה כורכר כבוש וקשה. עובדות  אלה מצריכות שימוש בחבטות שבני הנוער לא מורגלים בהן.

בשכבת הגיל עד 16, אצל בנים סיים איתן סלומון במקום השלישי. באותה שכבת הגיל אצל הבנות סיימה דנה לרנר במקום השני ואופיר קורן במקום השלישי. בשכבת הגיל עד 18, נערכה התחרות רק אצל הבנים ושם סיים תומר קורן הצעיר במקום השביעי המכובד. בשכבת הגיל הבוגרת ביותר בה נערכה התחרות עד גיל 21, סיים אלוף ישראל אסף כהן במקום השני וזכה במדליית הכסף ואילו דולב גואטה הפתיע וסיים במקום החמישי. באותה קטגוריה אצל הנשים, אלופות ישראל עדן ביצ'יצ'י סיימה במקום השני.

בסך הכול חזרה הנבחרת הישראלית עם שלוש מדליות מכסף ושתי מדליות מארד. במועדון ציינו לטובה את המחויבות והרצינות של הנערים והנערות שהשתתפו בתחרות. את התחרות מימן איגוד הגולף הישראלי, יחד עם מועדון הגולף קיסריה.

איתן סלומון ואופיר קורן (צילום: נמרוד גליקמן)
איתן סלומון ואופיר קורן (צילום: נמרוד גליקמן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות