fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיסריה: ביקוש שיא לצמודי קרקע

החברה לפיתוח קיסריה משיקה את "שכונת הווילות באור ים שבה ישווקו 52 מגרשים צמודי קרקע לבנייה עצמית. מגרש לבנייה עצמית בשטח של החל מ-160 מ"ר ישווק במחיר של החל מ-800,000 שקלים, סכום מכובד אבל לפחות כולל מע"מ ופיתוח

בחברה אומרים שלאחר שאנשי צבא הקבע הסתערו על צמודי הקרקע ב"אור ים", שמפתחת החברה לפיתוח קיסריה באור עקיבא, והגדילו את הביקוש מ-43 מגרשים ל-135 יחידות, ולאור התקדמות עבודות הפיתוח בפרויקט והביקושים הגבוהים, החליטה החברה להקדים את יעדי השיווק ולהקצות לשוק החופשי 52 מגרשים נוספים לבנייה עצמית בשכונת הווילות החדשה ב"אור-ים", שיזמה החברה לפיתוח קיסריה מקבוצת קרן אדמונד דה רוטשילד.
שכונת הווילות ממוקמת בחלקה הצפון מערבי של "אור ים" והיא תכלול 52 מגרשים להקמה של דו משפחתי וחד משפחתי. המגרשים שמשווקים החל מיום שני השבוע (לאתר: מחר ה-5 לנובמבר) הם היחידים בשכונה ולמעשה בעיר כולה, המיועדים לבנייה פרטית בשיטת "בנה ביתך". גודל המגרשים בין כ-160 מ"ר ועד 350 מ"ר והמחירים ינועו בין 800 אלף שקלים ועד לכמיליון וחצי שקלים למגרש (כולל מע"מ ומינהל ), תלוי בגודלו ובמיקומו של כל מגרש.

הדמיות אור ים קרדיט וויופוינט (2)

לדברי גיא סברסקי סגן יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד : "אור ים" הוא פרויקט נדל"ן פורץ דרך בישראל. השכונה מתוכננת כעיר קטנה לכ-3,500 משפחות עם כל השירותים של עיר מודרנית. השכונה תכפיל את אוכלוסיית אור עקיבא ותהווה מוקד משיכה לתושבי האזור ולמשפחות צעירות ואיכותיות מכל רחבי הארץ. כל זאת הודות לתכנון האופטימלי השם את המשפחה והקהילה במרכז ומציע איכות חיים וביטחון המשלבים את האורבני עם האקולוגי".
מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי מוסיף: "אנו צופים שפרויקט "הווילות באור ים" ימשוך משפחות צעירות ואיכותיות מקרב אוכלוסית המנהלים והעובדים הפעילים בפארק העסקים והתעשייה של קיסריה ואור עקיבא, משפחות צעירות המגיעות מצפון גוש דן, מאזור חיפה והקריות וכמובן מקרב משפרי הדיור תושבי העיר והסביבה. לצד שיווק אלפי יחידות בבנייה רוויה בשכונה, היה לנו חשוב לאפשר פרויקט "בנה ביתך" בשכונה ע"מ לאפשר מימוש החלום הישראלי לצמוד קרקע בשכונה ובעיר לא רחוק מחופי הים של קיסריה. הרוכשים ב"שכונת הווילות באור ים" יצטרפו לעשרות אנשי קבע שכבר בחרו להקים את ביתם ב"אור ים" במסגרת ההסכם שחתמנו עם המנהלת המשכנת. מדובר בשתי קבוצות של אנשים איכותיים שיתרמו ויעצימו את פיתוחה של קהילה צעירה ויחזקו משמעותית את העיר".
החברה לפיתוח קיסריה מתחילה את המכירה של שכונת הווילות כאמור ב- 5 בנובמבר במשרד המכירות בשכונת הגולף, ברחוב הכוכבים 29, קיסריה. המכירה תבוצע בשיטת כל הקודם זוכה, ועל מנת לעמוד בתנאי החתימה על השמירה, על הרוכשים להפקיד במעמד החתימה דמי שמירה על סך 50,000 שקלים צ'ק מזומן. תוך כשבועיים ימים ייחתם הסכם פיתוח מול החברה ואת מלוא התמורה יהיה על הרוכשים להמציא תוך 30 יום מיום החתימה.

נטע פלג

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות