fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון השיט שדות ים ממשיך בהצלחות הבינלאומיות

מאיה מוריס זכתה במדליית כסף באליפות אירופה עד גיל 19 (דגם RSX), שי קקון זכתה בארד באליפות אירופה לקדטיות (לייזר)
מאיה מוריס. כישרון גדול (צילום: איגוד השייט)

מועדון השיט שדות ים ממשיכה להגיע להישגים מצוינים בזירה הבינלאומית, ובכל הגילאים.

בשבוע שעבר חזרה נבחרת ישראל עד גיל 19 מאליפות אירופה בדגם הגלשנים האולימפי RSX, שנערכה בהלסינקי. המשלחת חזרה עם חמש מדליות, מהן 2 זהב ו-3 כסף. אחת הזוכות הייתה מאיה מוריס, תושבת זכרון יעקב, ממועדון שדות ים.

מוריס סיימה את האליפות עם 33 נקודות. גילי אמיר, יו"ר איגוד השייט: "התוצאות מצביעות על העומק שיש לנו בדגם ה-RSX האולימפי בקטגוריית הנוער ועל העומק שיש לנו בשייט הישראלי. אנו בהחלט מאותתים לקראת המשחקים האולימפיים ב-2020 על כל המשתמע מכך ומקווים שהנבחרת האולימפית שלנו בריו תקבל השראה מההישגים המצוינים של הנוער".

אמיר התייחס להישגה של מוריס: "מדובר בספורטאית מוכשרת שנמצאת בכיוון הנכון".

מאיה מוריס. כישרון גדול (צילום: איגוד השייט)
מאיה מוריס. כישרון גדול (צילום: איגוד השייט)

רוני מאיר, ראש המשלחת הישראלית לאליפות אירופה בפינלנד: "הופעה מאוד מכובדת לגולשים שלנו. הדור הזה חזק מאד ויש עתיד. התחרות בהלסינקי התנהלה ברמה גבוהה ואנו מרוצים מהזכייה במדליות ומהדירוגים הגבוהים של גולשי הנבחרת".

הישג נוסף של המועדון היה של השייטת שי קקון, שממשיכה להביא הישגים גם ברמה הארצית וגם ברמה הבינלאומית. קקון בת ה-14 זכתה במדליית ארד באליפות אירופה לקדטיות עד גיל 16 במפרשית לייזר 4.7 (מקום 19 בתחרות הכללית), בתחרות שנערכה בקרוזון-מורגט, בצרפת.

נופר, המאמנת של קקון, החמיאה לה על ההישג: "זו השנה הראשונה של שי בדגם הלייזר וכבר היא התקדמה והצליחה להגיע לרמה גבוהה ולעמוד על הפודיום בקטגורית הקדטיות. שי שייטת מוכשרת ובעיקר לוחמת, מציבה לעצמה מטרות גבוהות ועובדת קשה כדי להשיג אותן".

שי קקון. תגיע רחוק (צילום: איגוד השייט)
שי קקון. תגיע רחוק (צילום: איגוד השייט)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות