fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כללית מצטרפת לקניון דרך הים

עד כה הושכרו בקניון שהקימה חברת "נופי המצודה" כ~70 אחוז משטחי המסחר
קניון דרך הים בעתלית (הדמיה: יח"צ)
קניון דרך הים בעתלית (הדמיה: יח"צ)

בימים הקרובים צפוי להיפתח בקניון דרך הים בעתלית סניף של קופת חולים כללית.

עד כה הושכרו כ-70 אחוז משטחי המסחר בקניון שהקימה חברת "נופי המצודה".  במחיר ממוצע של 180 שקל למ"ר. חוזי השכירות הם לפרק זמן של כ-5-3 שנים עם אופציה ל-5- 3 שנים נוספות כשבממוצע בכל שנה ישלמו השוכרים עוד 10 שקלים למ"ר.

בין החנויות שייפתחו בקניון בימים הקרובים "לי ים" למוצרי גלישה, מאפיית סמטת האופים, גלידריה, חנות בגדי בוטיק, סטודיו לפעילות גופנית, רן סל -חנות סלולר, פיצוצייה, בית קפה-מסעדה, סופר סטוק, חנות נוחות, רשת השניצליה, מכון קוסמטיקה, חנות בגדי ילדים, פיצרייה ומספרה. הקניון, המתפרש על כ-4000 מ"ר והוקם בהשקעה של כ-60 מיליון שקלים ממוקם בצומת עתלית ועתיד לשרת את תושבי טירת חוף כרמל, עתלית וכביש החוף.

ייחודיותו של קניון דרך הים היא באפיונו כקניון בילוי, המאפשר פעילות לכל המשפחה וכולל אטרקציות ייחודיות, בהן בריכת דגים ובה כ-200 דגי קיו אותם יוכלו ילדים ובני נוער להאכיל ישירות מבקבוקים.  מדובר באטרקציה ייחודית שמסעירה את המזרח הרחוק ומגיעה לראשונה לישראל.

בני רחימי, מבעלי חברת "נופי המצודה": "אחת לחודש-חודשיים נפתח בארץ קניון, אך ההבדל בין קניון דרך הים לקניונים אחרים בארץ הוא השינוי הגדול שקניון הולך להביא לאזור בו הוא ממוקם. הקניון עומד לשנות את עתלית ואזור חוף הכרמל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות