fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גאווה של אמא

לפני כארבע שנים החליטה אורנה אשכנזי מקיסריה להעלות הצגת יחיד, המביאה את סיפורה האישי כאם לבן הומו. מאז כבר עשרות פעמים היא עלתה על הבמה ובכל פעם הצליחה ועדיין מצליחה לעזור להורים לקבל, לתמוך ולא לפחד לצאת מהארון
אורנה אשכנזי (צילום: שלומי גבאי)
אורנה אשכנזי (צילום: שלומי גבאי)

"מה אני עושה עכשיו? מה אגיד למשפחה? למה זה קרה דווקא אצלנו? אולי אני אמא לא מספיק טובה?", כך מתארת אורנה אשכנזי את המחשבות ואת הדברים שאמרה לעצמה כאשר גילתה שבנה עמית הוא הומוסקסואל.

כשאשכנזי, בת 57, תושבת קיסריה, משחזרת את הגילוי ההוא, היא מוסיפה שהיא לא מאוד הופתעה. לווידוי של עמית קדמו שלושה חודשים שבהם היא ומוטי בעלה הסתובבו עם התחושה שבנם, אז רק בן 17, מנהל קשר עם חבר שהוא מעבר לקשרי חברות אפלטונית. בשלב מסוים, הם החליטו לשוחח איתו, כשהם מלווים בחשש לפגוע בבנם.

"מצד אחד פחדתי שהשיחה תגרום לעמית לחשוב פתאום שהוא הומוסקסואל גם אם הוא לא כזה", היא מספרת, "מצד שני גם חשבתי על האפשרות שבעקבות השיחה יתברר שהוא אכן הומוסקסואל ואז עלו בי השאלות מה אוכל לעשות עם המידע הזה, איך אתמודד עם העניין, למי אספר". בסופו של הדבר, השיחה התקיימה ועמית אישר להוריו שהוא אכן הומוסקסואל. "איך נספר לחברים?"

הסיפור המלא בגיליון סוף השבוע של עיתון כל זכרון

אורנה אשכנזי (צילום: שלומי גבאי)
אורנה אשכנזי (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות