fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלופת ישראל זומנה לאורנג' בול

דנה לרנר, 17, מקיסריה, תייצג את ישראל בתחרות היוקרתית בארה"ב. יו"ר איגוד הגולף, אלון גרנות: "היא הדבר הבא בגולף הישראלי, זה כבוד גדול"
דנה לרנר בפעולה. כבוד גדול (צילום: נמרוד גליקמן)

אלופת ישראל בגולף, דנה לרנר מקיסריה (17), קיבלה זימון יוקרתי להשתתף בתחרות האורנג' בול בארה"ב. מדובר בתחרות היוקרתית ביותר לצעירים, מעין אליפות העולם הלא רשמית לספורט יחידני. ישראלי נוסף שהוזמן לאורנג' בול ואף זכה בו פעמיים בגילאים השונים הוא הטניסאי ישי עוליאל. גם לטיסיה בק, הגולפאית מספר 1 של ישראל, השתתפה בעבר בתחרות.

בתחרות האורנג' בול משתתפים הספורטאים הטובים ביותר מכל מדינה, כאשר לרוב הבולטים שבהם גם צומחים להיות המצטיינים בתחום בגילאי הבוגרים. כך לדוגמא בשנת 1991 זכה באורנג' בול צעיר בשם טייגר וודס, וגם בנשים זכו בתחרות כל מי שמובילות כיום את הדירוג העולמי.

דנה לרנר בפעולה. כבוד גדול (צילום: נמרוד גליקמן)
דנה לרנר בפעולה. כבוד גדול (צילום: נמרוד גליקמן)

עבור לרנר הצעירה, שזכתה באליפות ישראל שנתיים ברציפות ונמצאת בעלייה מתמדת, זהו ציון דרך משמעותי בקריירה, שיכול להזניק אותה קדימה בצורה משמעותית. האליפות תיערך בסוף דצמבר.

יו"ר איגוד הגולף, אלון גרנות: "עצם זה שדנה התקבלה לאורנג' בול, זה כבר הישג מדהים. זה כבוד גדול לגולף הישראלי ומצביע על המשך התפתחות הגולף הנשי, בעקבות ההישגים המדהימים של לטיסיה בק. אני מקווה שדנה לרנר היא הדבר הבא בגולף הישראלי, וכולנו מאחלים לה הצלחה ומקווים שהיא תצליח להביא לידי ביטוי את היכולות שלה גם שם".

לרנר עצמה התרגשה לקבל את הזימון: "הופתעתי, אבל עכשיו יש לי הזדמנות להציג את היכולות שלי בחלון ראווה מרשים ונחשב, ואני מקווה שאגיע לשם בכושר טוב. אני אגביר כעת את האימונים, וזה כבוד גדול".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות