fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: תפנית בחקירת המשטרה בעקבות חטיפת הילדה

החשוד שנעצר ביום חמישי שעבר שוחרר ממעצר. מצלמות אבטחה קלטו תמונה של אדם הדרוש לחקירה. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור
בית הכנסת בו נמצאה הילדה בת החמש מפרדס חנה
בית הכנסת בו נמצאה הילדה בת החמש מפרדס חנה (צילום: שלומי גבאי)

פרשת החשד לחטיפת ילדה מביתה בפרדס חנה קיבלה תפנית בתחילת השבוע, כשהמשטרה פרסמה צילום שבו נראה אדם צעיר למראה חולף על פני המצלמה כשהוא נושא תיק, ופנתה לציבור לסייע בזיהויו משום שהוא דרוש לחקירה בנושא החטיפה. זאת לאחר שאדם אחר שנחשד במעשה נעצר ביום חמישי בשבוע שעבר ושוחרר לאחר מכן.

צעיר הדרוש לחקירה בפרשת חטיפת הילדה בפדנס חנה
צעיר הדרוש לחקירה בפרשת חטיפת הילדה בפרדס חנה

הפרשה החלה בלילה שבין יום רביעי ליום חמישי שעבר, כשדווח כי ילדה בת 5 נמצאה בחצר בית כנסת בשעות הבוקר המוקדמות, ולפי דבריה ודיווח משפחתה, היא נחטפה כנראה בלילה מביתה שבפרדס חנה על ידי אדם נכנס לבית דרך חלון והוציא אותה החוצה בחשאי. הילדה נמצאה על ידי עובר אורח בחצר בית הכנסת שבקרבת מקום לביתה, ונראה שהחוטף השאיר אותה שם ונמלט. האזרח שמצא אותה בבוקר הביא אותה לביתה. המשטרה עצרה באותו יום תושב פרדס חנה בחשד למעשה, אדם המוכר למשטרה ולמשפחת הילדה ובעל רקע של מעשים עבריינים, ומעצרו הוארך, אך הוא שוחרר.

מקורבים למשפחת הילדה סיפרו בכי התפנית התרחשה בעקבות מקרה: "כולם חשבו שכבר נתפס החשוד במעשה, המשטרה האריכה את מעצרו והדבר נראה הגיוני, כי האיש מוכר למשפחה ולשכנים על רקע עבר של מעשים דומים והוא כבר פרץ לבית אותה משפחה בעבר. ואז, פתאום אחד השכנים הגיע להורים וסיפר שגילה כי מצלמת האבטחה הפרטית שבביתו תפסה את המתרחש ברחוב בנתיב הבריחה של החשוד השני. השכן והאב צפו בצילומים שבהם נראה אדם אחר הולך כשהוא נושא תיק שנגנב מאביה של הילדה. הם פנו למשטרה ואמרו שיש חומרים שמעידים על כך שכנראה נעצר האדם הלא נכון. המשטרה בדקה את הראיות ושחררה את החשוד הראשון".

מהמשטרה נמסר: "החקירה ממשיכה. ביקשנו את עזרת הציבור ופרסמנו תמונה של דרוש לחקירה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות