fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תבואו, יהיה שמח

קריאת המגילה, פורימון של הצופים, תחרות סקייטבורד ועוד שפע אירועי פורים, חלקם בחינם
צילום: פוטוליה

 

בפרדס חנה-כרכור יחגגו את פורים במגוון אירועים. ביום רביעי הבא (19:30) תתקיים קריאת מגילה במתנ"ס בהובלת הגרעין התורני בשיתוף נחמיה מנצור, האחראי על התרבות התורנית במועצה. בסיום ההקראה יתקיימו שירה בציבור, משחקי חברה ועוד. הקראה תתקיים גם בספרייה בנווה פרדסים. גם הקהילה המסורתית "דרכי נועם" מזמינה את הציבור לקריאת מגילה ומסיבת פורים במתחם הידית בפרדס חנה (18:30). בתוכנית: קריאת המגילה, חידוני פורים, מצעד תחפושות, משחקי תיאטרון, פרסים, פינת יצירה לילדים, מוזיקה וריקודים. כולם מוזמנים להביא כיבוד, ופריטי מזון שיועברו כמתנות לנזקקים. הכניסה לחברי הקהילה ולכל הילדים חינם, לשאר 10 שקלים לכיסוי ההוצאות.

ביום חמישי הבא ייצא לדרך קרנבל פורים קהילתי לכל המשפחה במתנ"ס פרדס חנה-כרכור. האירוע יכלול שני מופעי רוקנרול של "אינדי ילד" (09:30 ו-12:00) וברחבת הדשא של המתנ"ס תתקיים חגיגה בסגנון קרנבל ברזילאי, עם תחרות תחפושות ופעילות המטה לזהירות בדרכים. מחיר המופעים 30 שקלים, הפעילות על הדשא בחינם. באותו יום יקיים שבט אלון של הצופים בכרכור אירוע פורימון בסימן בובספוג (16:00-10:00). בתוכנית: לונה פארק צופים שיכלול קרוסלות, ספינת פיראטים ועוד, הגרלות, קפטריה, עיר קטנטנים, פינת הורים, פינת יצירה ועוד. באותו יום תתקיים גם חגיגת פורים לציבור הרחב במרכז BIG, שתתחיל ב-10:00 ותכלול מופע של כוכבת הילדים מיקי, מופע קרקס אש, מתנפחים, דוכני מזון, תחרות תחפושות נושאת פרסים, מוסיקה מקפיצה ועוד.

הפורימון של הצופים בשנה שעברה (צילום: נירית שפאץ)
הפורימון של הצופים בשנה שעברה (צילום: נירית שפאץ)

גם בזכרון יעקב מתוכננים אירועים לציבור. ביום רביעי הבא (17:00) תתקיים בסקייטפארק תחרות סקייטבורד נושאת פרסים עם סקייטרים והרכבי מוזיקה. האירוע יתקיים בחסות זבולון סקייטינג סרף מחדרה. את האירוע מארגנת מחלקת הנוער של מתנ"ס זכרון יעקב ביחד עם מועדון "לי ים", שמפעיל את חוג הסקייטבורד של המתנ"ס. אחרי התחרות, תיערך מסיבה עם קבוצות המוזיקה של מרכז הנוער "אוונגרד".

ועד "מכבי צעיר" של בני הנוער בזכרון יעקב יקיים בימים חמישי ושישי הבא פורימון (החל מ-09:00) ברחבת בית לנגה. בתוכנית: גלגל ענק, ספינת פיראטים, רכבת שדים, תחרות תחפושות, קפטריה, כיסאות מעופפים, פינת ישיבה ואזור הפעלות לקטנטנים, הגרלות ופרסים. למחרת (12:00) ייצא לדרך רונדו תחפושות בהפעלת "בא לי גם" וביום שישי (10:00) מתוכנן מופע בועות.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות