fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוקדת מהמקום

יעל טל נוטע מפרדס חנה טיילה בכל העולם, מהודו היא קצת חששה. אבל כשהגיעה לשם התאהבה במקום, מצאה גורו ולמדה את ריקוד הצלחת ההודי עד שהפכה מומחית לסגנון הריקוד, ואף הופיעה בשבוע שעבר עם הריקוד בשגרירות ההודית בישראל
רוקדת בהודית. יעל טל נוטע. צילום :יעל טל נוטע

טל נוטע, בת 39, נסעה להודו בשנת 2004 כדי לחפש מקום לרקוד. אז כבר היה מאחוריה רקורד של מחול מקצועי: היא רקדה בלט קלאסי ומודרני בעיר הולדתה כרמיאל, וסיימה תואר בפקולטה לתנועה שבאקדמיה למחול בירושלים.

"עם הכלים האלה יצאתי לחקור ריקודים בעולם", היא מספרת על מה שהניע אותה לצאת למסע שבו עברה בניו זילנד, נפאל ותאילנד, ואז נשארה בהודו.

"פחדתי להיכנס להודו, כי היא מבלבלת אנשים רבים, אבל הודו בחרה אותי"היא אומרת. "פגשתי שם את קאשי, גורו ומורה למחול הודי מסורתי שהפכה לגורו שלי, והיא אמרה לי להתמקד בריקוד אחד ולא להתפזר. שם התחיל הרומן שלי עם ריקוד הקוצ'יפודי, אחד משמונת הריקודים ההודיים המסורתיים, שמקורם במקדשים, בתרבות העתיקה.

מאז שחזרה ארצה, היא מופיעה בחוגי בית, מלמדת בחוגים וסדנאות ומשמשת מורה לתנועה יצירתית לגיל הרך.

"אני רוצה להיות שגרירה של הריקוד ההודי בכל מופע שלי. אנשים שלא מכירים את הריקוד נחשפים אליו כך. בשגרירות, חלק מהצופים היו הודים, וזה כמעט כמו לרקוד בהודו".

הסיפור המלא מחר ב"כל הפרדס"

רוקדת בהודית. יעל טל נוטע. צילום :יעל טל נוטע

 

"חרתי עכשיו כיעל האמא והרעיה". יעל טל נוטע ובתה. צילום: אלעד לביא

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות