fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש מועצת חריש יצחק קשת: בקרוב הקלות בבנייה לתושבי חריש

חריש מלמעלה (צילום: דוברות חריש)
חריש מלמעלה (צילום: דוברות חריש)

הבנייה בחריש הצומחת צוברת תאוצה, והיישוב מתפתח והולך לקראת היעד שנקבע לו לשנים הקרובות: הפיכתו לעיר מתוכננת היטב בת מאה אלף תושבים. לצד הפרויקטים הגדולים של הבניה המתקדמים באתרים שונים ביישוב בימים אלו, כדאי לזכור שלא רק למקרו אלא גם למיקרו יש חשיבות. כלומר: לא רק ליצירת ההיצע של בתים ודירות לגור בהם, אלא גם לאיכות הדיור בבתים הבנויים וליכולתם של התושבים להתאים את בתיהם לצרכיהם.

בחריש מודעים היטב גם לאספקט הזה של החיים, ובהמשך לכך בישר לאחרונה ראש המועצה, יצחק קשת, על הקלות בבנייה שהושגו בוועדה המקומית לתכנון ובניה, וצפויות להרחיב את מגוון האפשרויות של הציבור בכל הקשור לשיפור הבתים ועיצוב הבית, וכך לשדרג את איכות חייהם. קשת בישר לציבור דרך הרשת: "השגנו הוראות מרחביות חדשות בחריש! אני שמח לבשר שאחרי תקופה ממושכת של דיונים בוועדה לתכנון ובנייה בחריש, הצלחנו להביא לשינוי אמיתי שיאפשר לתושבי העיר לשמור על הפרטיות ולעצב את המרחב הפרטי בקלות לצד שמירה על עיר אחידה ויפה".

יצחק קשת (צילום: דוברות חריש)
יצחק קשת (צילום: דוברות חריש)

קשת מנה בהודעתו כמה מן ההקלות החדשות שנקבעו: "ניתן יהיה לבנות גדר מעץ או דמוי עץ בדירות גן עד לגובה 1.80 מגובה המדרכה, את מעקות המרפסות ניתן יהיה לחפות במדבקה המדמה זכוכית חלבית, ניתן יהיה לבנות פרגולה עד 25 מטרים במקום 12 מטרים כפי שהיה עד היום, ועוד מספר הקלות שעליהן נפרט בימים הקרובים". קשת ביקש להודות לצוות ההיגוי של תושבי חריש, והתושבים מצפים ליישם בשמחה את ההקלות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות