fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קואליציה מקיר לקיר יוצאת לדרך בפרדס חנה כרכור: 12 מתוך 15 חברי מועצה

בניין מועצת פרדס חנה כרכור (צילום: נירית שפאץ)
בניין מועצת פרדס חנה כרכור (צילום: נירית שפאץ)

כבר בין הסיבוב הראשון לסיבוב השני של הבחירות בפרדס חנה כרכור היה ברור שהגר פרי יגור לא תתקשה להרכיב קואליציה, כשתמיכתם של 8 חברי מועצה (מתוך 15 חברי מועצת פרדס חנה כרכור) הובטחה לה בעקבות חבירת שני חברי סיעת "טוב במושבה", אייל כגן וטל דנטס, ובנוסף יואב קעטבי ואפרים מעודה, שחברו ל-4 חברי סיעת "בשבילנו בראשות הגר פרי יגור". אך פרי יגור ושותפיה לא הסתפקו בכך, והלכו על קואליציה רחבה בהרבה: 12 מתוך 15 חברי מועצה מרכיבים את הקואליציה שיצאה לדרך השבוע, אחרי של-8 חברי המועצה שנמנו למעלה הצטרפו חיה בן צבי, נציגת סיעת הגמלאים, נחמיה מנצור מנסיעת הבית היהודי, וכן- מה שהפתיע חלק מהתושבים – גם שני חברי סיעת ש"ס במועצה, הרב יעקב צדקה ודוד כמוס. מחוץ לקואליציה נותרו שני חברי הסיעה העצמאית, אלדד בר כוכבא ומור כהן עמר, ויוני חכימי מסיעת "מושבה אחת".

הצוות שניהל את המו"מ הקואליציוני כלל את יואב קעטבי, נתנאל קסטן ואביעד סיני מסיעת בשבילנו בראשות הגר פרי יגור. "קואליציה רחבה הייתה השאיפה שלנו, ואני שמח שזה הסתדר", מתאר קעטבי. "רציתי את כולם. אנחנו חייבים להירתם, לקדם את היישוב ולסייע לראש המועצה. אני לא זוכר שהייתה קואליציה רחבה כזאת בפרדס חנה כרכור". סיני מוסיף: "היה חשוב מאוד לייצר אחדות ביישוב הלכה למעשה ולהביא את כל הכוחות החזקים לפעול יחד להביא שינוי ליישוב. ההסכמים הקואליציונים קבעו את עיקרי המתווה, וחלוקת הוועדות, הנציגים והתפקידים היא בכפוף לאישור משרד הפנים".

ההסכמים הקואליציוניים כוללים תיקים ותפקידים חדשים שלא היו עד כה במועצה, כמו מנכ"ל מועצה שייבחר במכרז ובנפרד מתפקיד הגזבר, ותחום שיתוף פעולה אזורי בראשו יעמוד אביעד סיני. ויוכנו תכניות אב לחינוך, גמלאים, תיירות, תחבורה, תעסוקה ותרבות. כגן ימונה לסגן ראש מועצה בשכר ובמשרה מלאה, יואב קעטבי ממלא מקום ראש המועצה, מעודה סגן ראש מועצה ואחראי על הפיקוח והתפעול במועצה (תפקיד אותו כבר מילא בעבר, לפני כ-20 שנה), והוועדות והתיקים והתפקידים האחרים חולקו בין השותפים בקואליציה.

הערב מתחילה המועצה את פעולתה בישיבה חגיגית בבית הראשונים ביישוב, שכללה פרידה מחברי המועצה היוצאת, הצהרת אמונים של חברי המועצה החדשה, אישור ההסכמים הקואליציוניים ומינוי ממלא המקום והסגנים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות