fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: נערים ב' פתחו את העונה

לראשונה בהיסטוריה של המועדון מגיעה קבוצת נערים ב' לליגה הראשונה
קבוצת נערים ב', מועדון ספורט פרדס חנה (צילום: מאיר מרדכי)
קבוצת נערים ב', מועדון ספורט פרדס חנה (צילום: מאיר מרדכי)

קבוצת נערים ב' של מועדון ספורט פרדס חנה בהדרכתו של אלי שמש פתחה את עונת הכדורגל בליגת העל.
לראשונה בהיסטוריה של המועדון מגיעה קבוצת נערים ב' לליגה הראשונה ובמחזור הראשון אירחו שחקני פרדס חנה את הפועל חיפה. המשחק נדחה משבוע שעבר כאשר אז בוטל המשחק בגלל אובך בכל רחבי הארץ. כמאה אוהדים נלהבים הגיעו למגרש בפרדס חנה ונהנו ממשחק מעניין שהסתיים בניצחון חיפאי 3:2.

עם פתיחת המחצית גילו שחקניו של שמש עדיפות על הפועל חיפה ואף כבשו שער יתרון משערו של יוגב יהודה. שחקניו של שמש המשיכו בלחץ ורק הצלות גדולות של השוער שמנע עוד שני שערים בטוחים לטובת פרדס חנה אשר יכלו לסיים את המשחק פתאום כבשו שחקני חיפה שער לא מחויב המציאות שהעביר את היתרון במגרש לטובת חיפה שכבו עוד שני שערים והובילו 3:1. שחקני פרדס חנה לא ויתרו ויצרו לחץ וכבשו שער מרגליו של נתנאל אליס שצמצם את התוצאה ל- 3:2. בדקות הסיום נראה שהמקומיים הולכים להשוות אך שחקני חיפה העבירו זמן רב בכל מיני שיטות וכך נגמר המשחק.

קבוצת נערים ב', מועדון ספורט פרדס חנה (צילום: מאיר מרדכי)
קבוצת נערים ב', מועדון ספורט פרדס חנה (צילום: מאיר מרדכי)

יו"ר המועדון מאיר מרדכי והמנהל המקצועי משה יזדי כינסו את השחקנים ופרגנו להם ולמאמן על המשחק. במשחקי האימון שנערכו השבוע קבוצת ילדים ע"ש דניאל ויפרבניק יצאה למשחק חוץ נגד טוברוק שהתקיים בוינגייט והסתיים בניצחון 3:5. שחקניו של משה יזדי הציגו כדורגל טוב מאוד ושלטה ברוב דקות המשחק עם יכולת קבוצתית. כבשו לפרדס חנה: גל ברזילי-שלושער, בן פולט ואמיר אבו פני שער כל אחד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות