fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה כרכור: יופעל קו אוטובוס חדש

התחבורה הציבורית בפרדס חנה כרכור משתפרת. הקו החדש, שיחל השבוע, ירחיב את החיבור בין השכונות ויאפשר גישה ליעדים רבים מחוץ למושבה
אוטובוס אגד בפרדס חנה (צילום: נירית שפאץ)
תחילתו של קו חדש בפרדס חנה (צילום: נירית שפאץ)

סוף סוף התחבורה הציבורית במושבה תהיה נוחה יותר: לאחר היערכות של חודשים רבים, הודיעה המועצה המקומית פרדס חנה כרכור כי השבוע, החל מ-1 לינואר 2015, מתחיל לפעול במושבה קו האוטובוס 4 המחודש. מסלולו הקווי של קו 4 מתחיל בשכונת יובלים, דרך השכונות המזרחיות של כרכור, יחצה את פרדס חנה עד לתחנתו הסופית היא תחנת הרכבת קיסריה-פרדס חנה.

קו האוטובוס, השייך לחברת אגד, יפעל בכל חצי שעה בשעות העומס, בבקרים ובשעות אחר הצהריים, ובמהלך היום יפעל בכל 40 דקות. יתרונו המשמעותי של הקו המחודש הוא התאמת מועדי יציאתו והגעתו בהתאם למועדי יציאת והגעת הרכבת לתחנת הרכבת המקומית. הדבר משפר את ניידות התושבים ואת יכולתם לתכנן את סדר יומם בהתאם לתחבורה הציבורית.

היערכות המועצה לפעילות הקו כללה את סיכום מתווה הקו, מועדים ומסלולים מול חברת אגד ומשרד התחבורה, והתקנת תחנות אוטובוס ייעודיות חדשות בכל רחבי הישוב.

אוטובוס אגד בפרדס חנה (צילום: נירית שפאץ)
חיבור בין השכונות. קו 4 (צילום: נירית שפאץ)

ראש מועצת פרדס חנה כרכור חיים געש, ציין כי זהו צעד נוסף בפעילותה של המועצה למען הרחבת מערך התחבורה: "המושבה גדלה, הצרכים משתנים ואנו עושים מאמץ לספק מענה לצרכים הללו. הרחבת מערך התחבורה מתבצעת בהדרגה ובמחשבה רבה כך שנוכל להעניק לתושבים סל שירותים מהטובים שניתן, ובמקביל לשמור על הצביון הייחודי למושבה".

מהנדס המועצה אדריכל אריה רפפורט הוסיף: "הקו המחודש מרחיב את החיבור בין השכונות השונות בישוב וכן מאפשר גישה נוחה ויעילה ליעדים רבים מחוץ לישוב באמצעות רכבת ישראל. יציאתו לדרך של קו 4 מתבצעת לאחר פגישות רבות עם משרד התחבורה האמון על נושא התחבורה הציבורית, וכן עם חברת אגד המפעילה את הקו. שיפור במערך התחבורה הציבורית  נוח לתושב וידידותי לסביבה ובכוונתנו להמשיך במגמה זו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות