fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה: המשטרה עצרה שב"חים שנהגו לישון באתרי בניה

עד שיושלמו המגדלים האמורים להיבנות בשטחם, אתרי הבנייה שבפרדס חנה כרכור משמשים למטרה נוספת ומפתיעה: מתחם שינה עבור שוהים בלתי חוקיים מהשטחים
בנייה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

בעקבות תלונותיהם של תושבי שכונת נווה פרדסים, ביצעה בשבוע שעבר משטרת פרדס חנה כרכור פעילות לילית כנגד לתושבי שטחים בלתי חוקיים, הנוהגים לישון בלילה באתרי הבנייה שבשכונה. מהמשטרה נמסר כי מספר שוהים להארכת מעצר על ידי יחידת הג'יפים של המשטרה, בנוסף, מספר קבלנים זומנו למתן הסברים במשרד החקירות.

תושב נווה פרדסים, מספר כי זה זמן רב שהוא מודע לתופעה וגם התלונן עליה בעבר: "לפני למעלה מחודש פניתי למשטרה בנושא נוכחותם של השוהים הבלתי חוקיים באתרי בנייה בשכונה. דיירת סיפרה לי שלהערכתה מדובר בשוהים לא חוקיים בין השאר בגלל העובדה שהם ישנים שם בלילה.

"במשטרה אמרו לי אז כי באתר ספציפי שנבדק לא נראו שוהים בלתי חוקיים. המצב הזה מטריד, הרי אדם ששוהה בארץ בלי אישור – אתה לא יודע מיהו, מה טיבו ומה הוא עלול לעשות. החייל שנדקר לאחרונה בתל אביב נדקר על ידי שוהה בלתי חוקי. מטריד גם לדעת שקבלנים עוברים על החוק בעניין שוהים בלתי חוקיים, כי אם זה כך, מן הסתם הם עוברים על החוק גם בדברים אחרים. עבריין הוא עבריין".

לטענת אותו התושב, הוא שמע תלונות על כך שהשוהים הבלתי חוקיים גם  נוהגים להטריד נשים בשכונה. "אני מקווה שיינקטו צעדים גם נגד הקבלנים שמעסיקים שוהים בלתי חוקיים, כדי שתיווצר הרתעה ממשית והדבר לא יישנה" הוסיף.

הכתבה המורחבת ביום שישי ב"כל הפרדס"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות