fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עניי המושבה קודמים

לא מעט מתמודדים דיברו במהלך קמפיין הבחירות על הבנייה, השמירה על הצביון, החינוך והכלכלה. עכשיו אלי ארביב, שמכיר מקרוב את אוכלוסיית המצוקה, קורא להעלות לסדר היום את תושבי שכונות המצוקה, אלו שהוא מכנה "החצר האחורית של פרדס חנה-כרכור"
אלי ארביב (צילום: נירית שפאץ)
אלי ארביב (צילום: נירית שפאץ)

במערכת הבחירות שתסתיים בעוד ארבעה ימים, היו לא מעט מתמודדים שהעלו על סדר היום את הצביון בפרדס חנה-כרכור, הירוק מול הבנייה המסיבית. לאלי ארביב זה מפריע. ארביב, מספר 2 ברשימת הליכוד, רוצה להזכיר את ה"חצר האחורית", את התושבים שמתמודדים עם המצוקה הכלכלית, עם ילדים שגדלים מתוך חוסר.

"הכסף מדבר"
ארביב מגדיר את עצמו כמי שמחובר מילדותו לפרדס חנה-כרכור. הוא בן 50, אב לשניים, וזוכר ימים אחרים. גם לפני 35 שנה, כשהיה נער, הוא מספר, היו שכונות מצוקה במושבה. אבל לארביב הנער, שגדל בשכונה כזאת, כן היתה האפשרות שחסרה לבני הנוער המקומיים היום: ללכת אחר הצהריים לפעילויות במועדוני הנוער, שניתנו חינם או עלו סכום סמלי, וסיפקו לו ולחבריו מסגרת, פעילות והשגחה בשעות שאחרי הלימודים.

עברו לעיתון "כל הפרדס" כדי לקרא את הסיפור המלא

אלי ארביב (צילום: נירית שפאץ)
אלי ארביב (צילום: נירית שפאץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות