fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נכנסות לארון

אדה בן גל ונגה דרור, שתיהן אימהות בנות 40 מכרכור יצרו יחדיו עסק סטיילינג מקורי הכולל מסיבות החלפות בגדים מקוריות לנשים. "אנחנו לא מתעסקות באופנה וטרנדים, אלא בנשים אמיתיות מהפריפריה", הן אומרות
יוצרות מסיבות החלפות בגדים. אדה בן גל ונגה דרור (צילום: חן בלחסן)
יוצרות מסיבות החלפות בגדים. אדה בן גל ונגה דרור (צילום: חן בלחסן)
יוצרות מסיבות החלפות בגדים. אדה בן גל ונגה דרור (צילום: חן בלחסן)
יוצרות מסיבות החלפות בגדים. אדה בן גל ונגה דרור (צילום: חן בלחסן)

אדה בן גל ונגה דרור, שתיהן תושבות כרכור, נפגשו לראשונה לפני שש שנים ומאז הן הפכו לבלתי נפרדות, ואכן, שתי החברות גילו קווים משותפים רבים ביניהן: הן גרות בשכנות זו לזו, שתיהן בנות 40, לשתיהן שלושה ילדים, נראה שהן חולקות גם את אותה אנרגיה, סגנון לבוש דומה, ובשיחה הן משלימות אחת את המשפטים של השנייה. כל זה הוביל אותן לא רק להתחבר ולרצות לעשות דברים שונים ביחד, אלא גם לשתף פעולה במישור העסקי: ביחד הן מנהלות את Styling & more, עסק סטיילינג הכולל מסיבות החלפות בגדים מקוריות לנשים.

נגה היא שפנתה ראשונה לכיוון הסטיילינג, שכיום הן עוסקות בו ביחד. היא מתארת: "התחלתי ללמוד בקורס סטיילינג אישי שנמשך 8 חודשים, ואז התחלתי לעבוד באזור בתחום: מפגשי ארון, מפגשי קניות וסדנאות לנשים במסיבות רווקות, בבתי ספר ועוד. חיפשתי איך אלדה יכולה להשתלב בזה".

אלדה באה מתחום שונה לגמרי, טכני: במשך 12 שנים עבדה בניהול בקרת איכות בסלקום. "אחרי שנולדו שלושה ילדים, נמאס לי לחזור הביתה כל יום ב-19:00, והחלטתי לעבור לחצי משרה ולהיות יותר עם הילדים. עסקתי בעיצוב מטבחים ובהפקת אירועים". שם הן נפגשו, הן מספרות, כשהפיקו אירועים באריסטו בנמל קיסריה. הן עבדו יחד שנה ואז עברו לעבודות שונות. אלדה פתחה עסק של בר ממתקים מעוצב באירועים, ותקופה מסוימת עסקה במכירות תכשיטים וצעיפים. את בר הממתקים היא מיצתה, למכירות האקססוריז דווקא רצתה לחזור.

כך נפתחה הדרך לשיתוף הפעולה ביניהן. נגה: "אנחנו משלימות אחת את השנייה בעסק. אלדה היא 'היפר', הנטיות שלה הן שיווקיות, פרסומיות ואני הסטייליסטית האישית. שילבנו את המכירות הביתיות עם עסק של ערבי נשים וסדנאות ייעוץ." אלדה לקחה קורס שמתמקד בסטיילינג לנשים מלאות, נשים בהריון, כלות וגברים. השתיים התחילו לערוך סדנאות אינטראקטיביות משותפות, שבהן הקהל הוא פעיל ונעשה שימוש בהדגמות ובהומור. הן מגיעות לאירועים שונים: מסיבות רווקות, ימי הולדת, יום האישה,  ועוד. יש הרבה היענות, הן מספרות, בינתיים רק של נשים.

בסתיו האחרון עשו השתיים מסיבת החלפות בגדים בגינת הבית של אלדה, בכרכור: "יצרנו מאגר ראשוני של בגדים ופרסמנו שיש מסיבה, כדי שמשתתפות יאספו בגדים. הגדרנו שמדובר ברמה גבוהה של בגדים – לא קרועים, לא מוכתמים, חלקם עוד עם טיקטים. אלה בגדים שנמצאים בארון ולא לובשים אותם.  בבוקר יום ו' הבאנו צוות חברות שסידרו הכל. היו מוזיקה, שתייה וכיבוד, היה גם ייעוץ סטיילינג, והבגדים היו חינם. לא הגבלנו בכמות, התשלום ששילמו בכניסה כיסה הכל. ההיענות הייתה גדולה מאוד, באו כ-100 נשים."

מסיבת החלפת הבגדים הבאה מתוכננת לאביב, בהתאם לחילופי העונות: "אנחנו נהנות לעבוד באזור שלנו, ורוצות שהרבה נשים ילמדו לקבן את עצמן כמו שהן. ברגע שאת יודעת את מבנה הגוף שלך, את לא עסוקה בלהסתיר אלא בלהבליט."

אלדה מוסיפה: "אנחנו לא מתעסקות באופנה ובטרנדים, אלא בנשים אמיתיות בין גיל 20 ל-60 , אמהות מהפריפריה שרוצות לשדרג את עצמן מהארון שלהן ולא לעשות שופינג כל הזמן. יש שפונות אלינו באופן פרטי כדי שנלמד אותן לעשות קומבינציות ושילובים ממה שיש. זה מה שנקרא "מפגש ארון". בסופו, בדרך כלל הלקוחה מוותרת על הקניות המתוכננות, או מצמצמת אותן לרשימה מוגדרת".

לדבריהן, הן לא הולכות נגד הסגנון האישי של הלקוחות אלא זורמות איתו. "אם מישהי אוהבת, למשל, להתלבש מאוד צמוד, זה סבבה, רק בשילובים נכונים. יש מי שנוטה לסגנון רומנטי עם תחרות. כל סגנון אפשר להתאים לנתוני האישה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות