fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחכים לאיתות מההתאחדות

לאחר שפרדיס עלתה מהמקום הראשון, בבית"ר פרדס חנה מקווים לנס. אחד כזה עשוי להגיע אם מישהי מקבוצות ליגה ב' תתפרק. היו"ר ג'קי שושן: "גם אני שומע את השמועות, עוד אין הודעה רשמית"
ג'קי בן שושן
ג'קי בן שושן (צילום: שלומי גבאי)

בבית"ר פרדס חנה התאכזבו מהניצחון של בני פרדיס על הפועל ג'יסר א זרקא, אך לא הופתעו ממנו. "ידענו שפרדיס ינצחו ולכן כבר אחרי התיקו בינינו הבנו שלא נעלה מהמקום הראשון", אמרו במועדון.

למרות האכזבה, בפרדס חנה קיבלו רמזים בימים האחרונים כי לא מן הנמנע שהקבוצה תעלה מהמקום השני. נציגי ההתאחדות פנו לאנשי פרדס חנה ואמרו להם להתכונן לעובדה שהקבוצה יכולה לעלות וזאת לאחר שחלק מהקבוצות בליגה ב' ככל הנראה לא ימשיכו בפעילות ויתפרקו בקיץ הקרוב.

יו"ר הקבוצה, ג'קי שושן, אמר בנושא: "עדיין לא קיבלנו שום הודעה מההתאחדות. גם אני שומע שמועות לגבי חלק מהקבוצות ואנחנו מתכוננים לכל התסריטים. אני מקווה שנקבל את התשובה בקרוב. בכל מקרה עשינו עונה גדולה והיינו ראויים לעלות מהמקום הראשון, אבל זה לא קרה".

ג'קי בן שושן
ג'קי שושן. יש עוד סיכוי (צילום: עצמי)

מועדון ספורט ללא שינוי

במועדון הכדורגל של מועדון ספורט פרדס חנה סיימו את העונה וכבר חושבים על העונה הבאה. מבחינת הקבוצה הבוגרת ציפו בפרדס חנה להילחם על עלייה ולמעשה להיות קרובים יותר למקומות הראשונים. הקבוצה סיימה את העונה במקום הרביעי עם פער של 12 נקודות מהמקום הראשון. בפרדס חנה סיפרו כי הם מודעים לכך שהקבוצה נכשלה העונה והיא תעבור שינויים לקראת העונה הבאה.

המאמן אורי צ'אושו ימשיך במועדון וינסה לבנות קבוצה חדשה שתילחם בחלק העליון של הטבלה.

גם במחלקת הנוער החליטו לא לבצע שינויים דרסטיים כאשר המנהל המקצועי משה יזדי ישמש בתפקיד בעונה הבאה. במועדון הביעו שביעות רצון רבה מקבוצות מחלקת הנוער ולכן רוב המאמנים ימשיכו עונה נוספת. בשבועיים הקרובים ייפגשו ראש המועדון עם יזדי ושאר המאמנים בכדי לברר מי מהם ישמח להמשיך ואז יחליטו כיצד ייראה סגל המאמנים של המועדון.

יו"ר פרדס חנה, מאיר מרדכי: "בשבועות הקרובים נשב עם הגורמים המקצועיים ונבנה את המועדון לעונה הבאה. לא אמורים להיות שינויים גדולים ורוב המאמנים ימשיכו עונה נוספת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות