fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוזיקפה של קיץ

הקיץ נפתח בפרדס חנה כרכור עם הופעות מרגשות, תחנת דלק בהוזלות, והרבה אנשים טובים שסובבים את המושבה
ערן וקנין, מנכ"ל Ten, עם העובדת ליאור (צילום: נירית שפאץ)
ערן וקנין, מנכ"ל Ten, עם העובדת ליאור (צילום: נירית שפאץ)

* בגן של זיוי בפרדס חנה פתחו את הקיץ עם מקבץ סיפורים בהמחשה, בעזרת שימוש בחומרים ממוחזרים בלבד. הסיפור הראשון היה כספיון הדג הקטן של פאול קור. הילדים היו מרותקים.

* אופטיקה אור התחדשו במשקפי שמש של חברת "HIVE". הבעלים, פרנק, מחכה לכם ומוסר שיהיה קיץ נעים. המדור רכש זוג חדש ואכן הקיץ שלה הפך לנעים הרבה יותר…

* קפה קנטרה בכרכור התמלא באווירה מרוממת וסוחפת כשהזמרת והיוצרת שרון דואק הופיעה במקום בטריו עם שני חבריה, ג'ואי על הקלידים ונחמיה בסקסופון. דואק הנעימה בקולה הייחודי כששרה קלאסיקות ג'אז ובלוז של דיאנה וושינגטון, איימי ויינהאוס ואחרים, ושילבה בתכנית גם שירים מקוריים משלה. אגב, מדי חודש, במסגרת ליין "חמישי ג'אז", מתקיימת במקום הופעה. צילום: עצמי

שרון דואק מופיעה בקפה קנטרה (צילום: עצמי)
שרון דואק מופיעה בקפה קנטרה (צילום: עצמי)

* רגע אחרי שנחשף כי שיר אלמליח נבחרה להיות הפנים החדשות של מותג האיפור והטיפוח הישראלי "Soft Touch", הגיעה הדוגמנית הבינלאומית ויוצאת האח הגדול הטרייה לצילומי הקמפיין, שנמשכו לא פחות מ-10(!) שעות. שיר הצטלמה בארבעה לוקים שונים לקראת קמפיין סתיו-חורף 2016 של המותג הישראלי המוביל, והפגינה מקצועיות ונינוחות, ובין נשנושי הסושי סיפרה על החום והאהבה שהיא מקבלת אחרי יציאתה מבית האח. הבעל והסוכן הטרי, אלרואי כהן, העדיף לשמור על פרופיל נמוך על סט הצילומים, והקפיד להישאר מאחורי הקלעים.

מאפרים את שיר (צילום: שוקה כהן)
מאפרים את שיר (צילום: שוקה כהן)

* בשבוע שעבר הושק חגיגית בתחנת הדלק Ten בפרדס חנה, סמוך למרכז מסחרי BIG, שרות חדש של רשת תחנות הדלק: Ten+ Express, קונספט חדשני שבו הלקוחות נשארים ברכב ומבחר מוצרי הנוחות מגיעים עד אליהם לרכב. אין צורך לצאת מהרכב ולחפש חניה, וההזמנה מתוך התפריט יכולה להתבצע תוך כדי תדלוק, כשהתשלום על המזון שהוזמן מתבצע ביחד עם התשלום על התדלוק.

בתפריט מגוון מוצרים במחירים ידידותיים במיוחד: 5 שקלים (קפה, מיץ סחוט, שלגונים, משקאות קלים), 10 שקלים (משקאות 1.5 ליטר, גלידות פרמיום וירקות במארז), ו-15 שקלים (מבחר כריכים). פגשנו את ערן וקנין, מנכ"ל Ten, עם ליאור מוחה מזכרון יעקב, עובדת בשירות החדש בתחנת BIG.

 

ערן וקנין, מנכ"ל Ten, עם העובדת ליאור (צילום: נירית שפאץ)
ערן וקנין, מנכ"ל Ten, עם העובדת ליאור (צילום: נירית שפאץ)

* עדשת המדור תפסה בתחילת השבוע את ענבר מחלוף באמצע משמרת "לוהטת" במסעדת תטה בפרדס חנה. עלמת החן מאור עקיבא חוגגת השבוע שנה מתחילת עבודתה במסעדה ,שחרטה על דגלה את האמרה "פשוט אוכל".

* הזמר החדרתי אסף לוי התחדש בתספורת אופנתית אצל מעצב השיער אבי ממי ממספרת חיים ודורון בפרדס חנה.

* התרגשות גדולה אירעה השבוע בהופעה של אבנר גדסי בתל אביב. זה קרה כאשר גדסי סיפר על שירותו הצבאי במחנה דותן ועל המפקד מורדוך מפרדס חנה, שעבור בנותיו התאומות נכתב השיר אורטל ומיטל. מיטל לא התביישה לעלות לבמה ואפילו הצטלמה יחד עם גדסי.

אבנר גדסי מעורר התרגשות  (צילום: ענת פרחי)
אבנר גדסי מעורר התרגשות (צילום: ענת פרחי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות