fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מבחינתנו השחקן הוא בציר העשייה"

זה הסלוגן שיוביל את העונה הבאה של מועדון הספורט פרדס חנה. השבוע נערכה ישיבת הנהלה של המועדון. בפגישה נכחו חברי הנהלת המועדון וצוות המאמנים לקראת העונה הבאה

רק לפני מספר שבועות ציינו במועדון הכדורגל המקומי של פרדס חנה את סיום העונה כאשר האקדמיה לכדורגל הייתה נקודת האור לאחר שסיימה עונה מוצלחת במיוחד. בפגרה, כך יודעים לספר גורמים בהנהלה שמרו במועדון על קשר עם השחקנים במטרה שאלה ישמרו על כושר גופני תקין, קבוצת ילדים ג' אף עורכת בימים אלה אימונים בחוף הים.

השבוע התקיימה ישיבת הנהלה בה סקר יו"ר המועדון מאיר מרדכי את תוכנית שדרוג מתחם האימונים הכולל הקמת מגרש משחקים תיקני נוסף בו יהיה ניתן לערוך משחקים רשמיים של ההתאחדות לכדורגל וזאת בנוסף למגרש המשחקים הקיים. מרדכי סיפר: "הנושא נמצא במכרז ותקוותנו שהמגרש יהיה מוכן לפני החורף הקרוב, במקביל ישנה פניה לטוטו לשדרוג המתחם ובהפיכת מגרש האימונים למגרש סינטטי".

המועדון השלים את מכסת הקבוצות מרמת בוגרים ועד טרום א' לכדי תשע קבוצות ליגה ובכך הגשים את אחד מיעדיו.
 סגל המאמנים לעונה הבאה יכלול את: אורי צ'אושו שיאמן את קבוצת הבוגרים, אבי ארגז יאמן את קבוצת הנוער, זיו שפירא ידריך את נערים א', אדי שימחייב את נערים ב', משה יזדי את נערים ג', אלי שמש את ילדים א', משה יזדי את ילדים ב', סיסאי סהלו את ילדים ג' וגרגורי קוזמינסקי ידריך את קבוצת טרום א'.

בישיבה נקבעו יעדים לעונה החדשה כשכל מאמן נתן דגשים ביחס לקבוצתו. מרדכי סיכם את הפגישה במוטו שיוביל את המחלקה כולו בעונה הבאה: "מבחינתנו השחקן הוא בציר העשייה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות