fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לוק חדש לאצטדיון הכדורגל

אלי אטיאס במגרש המחודש (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)

בפרדס חנה כרכור פותחים את עונת הכדורגל באווירת התחדשות וציפייה. בחודשים האחרונים סיימה המועצה את חידוש אצטדיון הכדורגל ביישוב והתקנתה של טריבונה חדשה עם כ-450 מקומות ישיבה. באצטדיון חודשו גם משטח הדשא, ברזיות המים, השירותים לקהל, נגישות לנכים והתאורה במגרש.

האצטדיון ומתקניו עומדים בקריטריונים של ההתאחדות לכדורגל ויתקיימו בו משחקי ליגה. האצטדיון כולל שלושה מגרשים – הראשון משמש לקיום משחקים והשניים האחרים מיועדים לאימוני הקבוצות, בית"ר פרדס חנה ומ.ס פרדס חנה.

עוד שודרגו לאחרונה מגרשי הספורט בבתי הספר נועם וישורון בישוב.

אלי אטיאס במגרש המחודש (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)
אלי אטיאס במגרש המחודש (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)

סגן ראש המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלי אטיאס, אמר: "היעדים בקידום הספורט ביישוב רבים והם שולבו בתוכנית העבודה השנתית של המועצה. שדרוג האצטדיון מצטרף לשיפוץ המקיף של מגרשי ספורט בבתי הספר בחודשיים האחרונים ולהשקעה בהרחבה ושיפוץ של מתקני הספורט הקיימים, כולל הקמת מתקני כושר בגינות הציבוריות בשנים האחרונות.

"עם הקמתה של הטריבונה התקנית נוכל לארח משחקים בנוחות על פי הדרישות של ההתאחדות לכדורגל, וגם נספק לקבוצות הבוגרות שלנו תנאים מיטביים להצלחה. בית"ר פרדס חנה עלתה לליגה ב' ואנו מקווים שבעונה הבאה נוכל לשמוח איתם ועם מ.ס פרדס חנה עם עלייה נוספת. שיהיה בהצלחה לכולם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות