fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל הכבוד לפרחים

צעירות ומוכשרות. קבוצת הפרחים בערב הזכייה. צילום: דורין כהן ניסן
צעירות ומוכשרות. קבוצת הפרחים בערב הזכייה. צילום: דורין כהן ניסן

הצלחה גדולה ללהקת הפרחים, להקת התיכון (כיתות ט'-י') של להקות הדודאים הוותיקות בפרדס חנה, שזכתה במקום הראשון בגמר תחרות המחול הארצית I Believe, שהתקיים במרכז דוה"ל בתל אביב. הבנות העפילו לגמר בעקבות הניצחון בתחרויות האזוריות שנערכו בהיכל מוזה בחוף הכרמל.

דורין כהן ניסן מפרדס חנה, כוריאוגרפית קבוצת הפרחים והמדריכה שלהן לבלט קלאסי, מודרני ותיאטרון מחול, מספרת: "בנות קבוצת הפרחים רוקדות יחד יותר מעשר שנים. בתחרות I Believe שיובאה מארה"ב זכינו במקום הראשון במוקדמות בקטגוריה שלנו, ובגמר בקטגוריה הרחבה יותר. במוקדמות התחרינו בקטגוריית גילאי 17-15, רמת מתחילים, סגנון מודרני. בגמר התחרינו גם מול נבחרות בסגנונות אחרים: היפ~הופ, ג'ז ומיוזיקל. כל אחת מבנות הקבוצה קיבלה מדליה, והלהקה כולה קיבלה גביע".

כהן ניסן עשתה את הכוריאוגרפיה למופע שקטף את הניצחון. יו"ר עמותת הדודאים היא כוכי גדרון, והמנהל האמנותי של הלהקות הוא דדו קראוס. החזרות של הפרחים נערכות בתיכון ברנקו וייס בפרדס חנה כרכור, המספק להן את החלל לפעילות ובמתנ"ס בנימינה אשר איתו יש ללהקה שיתוף פעולה של שנים.

לאחר ההישג הבנות לא נחות על זרי הדפנה ובחודשים הקרובים יהיו עסוקות מאוד. "אנחנו ממשיכות הלאה לקראת מופע ברחובות בפסח יחד עם הלהקה הייצוגית והבוגרת בניהולו האמנותי של דדו קראוס", מספרת כהן ניסן, "לאחר מכן נופיע במופעי יום העצמאות בפרדס חנה, בתחילת יוני תתקיים הפרמיירה של הלהקה שחוגגת השנה 20 שנה לקיומה, ואז מופע הסיום של מתנ"ס בנימינה".

ביחד יותר מ-10 שנים. בנות הלהקה אחרי הזכייה  צילום: דורין כהן ניסן
ביחד יותר מ-10 שנים. בנות הלהקה אחרי הזכייה צילום: דורין כהן ניסן

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות