fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדור השלג נעצר בתיקו

במועדון ספורט פרדס חנה מנסים לראות את חצי הכוס המלאה. לאחר התיקו בחוץ מול הפועל טורען, בהנהלה שיבחו את ההקרבה של השחקנים וגם שלחו אותם ליום גיבוש בשפיים
"עדיין לא מספיק". אורי צ'אושו (צילום: שלומי גבאי)
"עדיין לא מספיק". אורי צ'אושו (צילום: שלומי גבאי)

מועדון ספורט פרדס חנה סיים בסוף השבוע האחרון בתיקו 0:0 בחוץ מול הפועל טורען. במועדון מנסים לראות את חצי הכוס המלאה ואומרים כי השחקנים הפגינו יכולת טובה שלא תורגמה לשערים ובשורה התחתונה – רצף ההפסדים נעצר.

מאמן הקבוצה, אורי צ'אושו, בחר לעלות למשחק בהרכב החזק ביותר שלו שכלל שלושה שחקני התקפה – אייל עמר, שרון סעדה ומוחמד אגבריה. גם הקשר סיסאי סהלו חזר להרכב הראשון לאחר פציעה של חצי שנה.

ב-20 הדקות הראשונות המארחים מטורען שלטו, אך פרדס חנה הייתה טובה יותר. במחצית השנייה צ'אושו העלה שני שחקנים התקפיים נוספים – רועי זן ואחמד זחאלקה, אבל גם הם לא הצליחו לכבוש.

בסיום המשחק טענו אנשי פרדס חנה כי קוון המשחק פסל שער חוקי. "מצד אחד הקוון הזה אישר שער לא חוקי בהפסד שלנו בשבוע שעבר מול רובי שפירא וכעת הוא פוסל לנו שער חוקי מול טורען", אמרו בפרדס חנה.

מאיגוד השופטים נמסר בתגובה: "לא קיבלנו שום פנייה של פרדס חנה לגבי המשחק. כאשר נקבל, נגיב בהתאם".

"עדיין לא מספיק". אורי צ'אושו (צילום: שלומי גבאי)
"עדיין לא מספיק". אורי צ'אושו (צילום: שלומי גבאי)

 

לאחר המשחק שוחח צ'אושו עם שחקניו ושיבח אותם על הלחימה. "היום ראיתי נחישות והקרבה אצלכם, אבל זה עדיין לא מספיק", אמר המאמן, "אנחנו חייבים להבקיע שער ואני בטוח שכאשר יגיע ניצחון הראשון, זה יוציא אותנו לדרך חדשה. יש עוד מספיק משחקים עד סיום העונה".

גם בהנהלת הקבוצה שיבחו את ההקרבה של השחקנים וכאות תודה אורגן עבורם יום גיבוש בשפיים. יו"ר פרדס חנה, מאיר מרדכי: "אין לנו אפשרות להחליף שחקנים ואנחנו גם לא חושבים שיש צורך בכך. אנחנו מאמינים בסגל הקיים ובטוחים שהוא יעזור לנו במאבקי ההישארות עד סיום העונה".

במחזור הקרוב תצא פרדס חנה למשחק חוץ מול השלישית בטבלה, מועדון ספורט דבוריה.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות