fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיים דוקרקר חוזר למגרשים

שחקן העבר של בית"ר פרדס חנה חוזר לשחק בגיל 37 ומקווה לסגור מעגל: "מבחינתי זה כמו לידה מחדש"
חיים דוקרקר. החיידק לא נעלם (צילום: עצמי)

"אני מתרגש לחזור למגרשים ורוצה לסגור מעגל". כך אמר השבוע השחקן חיים דוקרקר. דוקרקר, בן 37, חוזר העונה למגרשים לאחר עשור בו נהדר בשל פציעה.

דוקרקר נחשב בעבר לאחד הכשרונות במחלקת הנוער של  פרדס חנה ולאחד האנשים האיכותיים ביותר שדרכו על כר הדשא.

כמעט בכל שנותיו בקבוצה הבוגרת שיחק דוקרקר במועדון הכדורגל של בית"ר פרדס חנה וגם כעת הוא רוצה לעשות את הקאמבק אצל ג'קי שושן.

חיים דוקרקר. החיידק לא נעלם (צילום: עצמי)
חיים דוקרקר. החיידק לא נעלם (צילום: עצמי)

דוקרקר הגיע לבוגרים של פרדס חנה בגיל 23 ובשנת 2006 היה שותף לעלייה ההיסטורית של המועדון לליגה ב' תחת המאמן ישראל צרפתי. שנה מאוחר יותר נפצע השחקן בברכו ופרש מכדורגל.

במהלך השנים האחרונות 'חשק הכדורגל' היה עימו והקיץ החליט דוקרקר לנסות ולשקם את הקריירה. העונה רוצה השחקן לסגור מעגל תחת אחיו של צרפתי, אילן, שחתם בבית"ר לפני שבועיים.

דוקרקר: "מבחינתי זה כמו לידה מחדש. עבדתי קשה מאוד בשנה האחרונה ובמיוחד בחודשים האחרונים בכדי להיות מוכן ובעיקר להרגיש שאני יכול לתרום מעצמי. אני יודע שכבר לא אהיה ערן זהבי או עומר אצילי, אבל עדיין מי שאוהב כדורגל יודע שזה לא עובר אצלו. הייתי הולך למגרשים ורציתי כבר לעלות לכר הדשא. אני מקווה שאצליח לחזור ולהיות חלק מהקבוצה. אעשה את המקסימום לעזור לקבוצה ובעיקר ליהנות מכמה שהגוף יאפשר לי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות