fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיים געש: מחיל הים למושבה

ראש מועצת פרדס חנה-כרכור, בן 63, נשוי ואב לשלושה, אל"מ במיל', שירת 28 שנים בחיל הים
קיבל פרס על החינוך. חיים געש (צילום: שלמי גבאי)
בלי הסבר. חיים געש (צילום: שלמי גבאי)
חיים געש (שלומי גבאי)
חיים געש (שלומי גבאי)

סיעה: תל"מ

מי: חיים געש, ראש מועצת פרדס חנה-כרכור, מתמודד פעם נוספת לראשות המועצה בראש סיעתו תל"מ. יליד ותושב פרדס חנה, בן 63, נשוי ואב לשלושה. אל"מ במיל', שירת 28 שנים בחיל הים במגוון תפקידי פיקוד, הדרכה ומטה, ביניהם ראש מחלקת מבצעים של חיל הים, מפקד בסיס מבצעי, מפקד יחידת ספינות טילים, מפקד בית ספר לקצינים של חיל הים. בוגר בהצטיינות של אוניברסיטת חיפה במינהל החינוך ולימודי ארץ ישראל. בוגר המכללה לפיקוד ימי של צי ארצות הברית.

מה: געש אומר כי במהלך הקדנציה שלו היו ניהול אחראי של מערכת הכספים היישובית וקבלת הכרה כרשות איתנה כלכלית. כמו כן היתה קפיצת מדרגה בתשתיות הפיזיות של המושבה, פיתוח מערכת החינוך והשלמת פיתוח החזון החינוכי. בנוסף, נבנו מוסדות ציבור בהיקף גדול, ובתוך כך מתן מענה בתוך שנה אחת לגילאי 3-4 ובניית שני בתי ספר יסודיים. כמו כן הוא מציג שיפור דרמטי בכל הקשור למיחזור פסולת, ביצוע תוכניות רחבות היקף בכל הקשור לגמלאים והפעלת שלוחות מתנ"ס בבית הספר הממלכתי בכרכור ובבית הספר שרת".

למה דווקא אני: "בחמש השנים הבאות אמשיך לפתח את מערכת החינוך גם בהיבט התוכני וגם בהיבט הפיזי, ואפעל למימוש תוכנית המתאר המביאה בשורה בתחום הכלכלי ובאיכות החיים שלנו. יופעלו תוכניות האב לחינוך, לאזרחים ותיקים, לספורט ולתרבות. נמשיך לחזק את תחום הגנת הסביבה על ידי הפעלת תכניות מחזור נוספות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות