fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התושבים דיווחו, האזבסט פונה

מבצע האיסוף (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)

בשבוע האחרון ערכה מועצת פרדס חנה כרכור מבצע איסוף אזבסט משמונה נקודות שונות ביישוב. הפסולת נאספה במסגרת פעילותה של מחלקת פיקוח אכיפה ואיכות הסביבה. ככל הנראה האזבסט הושלך יחד עם פסולת בניין באופן לא חוקי על ידי עבריינים.

אזבסט הוא חומר רעיל הפוגע בסביבה, והטיפול והאיסוף בו חייבים להיעשות בצורה מבוקרת ומקצועית. המועצה המקומית הזמינה צוותים מיוחדים לטיפול ואיסוף האזבסט שהגיעו בשבוע האחרון ליישוב לאיסוף מרוכז, והחומר הועבר לאתר ייעודי בצפון הארץ. בין חלקי הפסולת שנאספה היו צינורות אזבסט ופלטות אזבסט צמנט.

מבצע האיסוף (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)
מבצע האיסוף (צילום: מועצת פרדס חנה כרכור)

מנהל המחלקה לאיכות סביבה, פיקוח ואכיפה, אייל שני: "אנחנו מודים לתושבים על שיתוף הפעולה ועל הדיווחים על השלכת פסולת. השלכת פסולת בניין באופן לא מסודר ובוודאי כשמדובר בחומרים כמו אזבסט, מלכלכת, מזהמת ופוגעת בסביבה ובתושבים".

רכז היחידה לפיקוח ואכיפה במחלקה, יניב שלום, מסר: "נמשיך ונפעל נגד עבריינים המשליכים פסולת באופן לא חוקי. הקנסות נעים מ-4000 עד 8000 שקלים. אנחנו מזכירים כי אם הייתם עדים להשלכת פסולת מרכב באופן חשוד או בלתי חוקי, דווחו מיידית במוקד 106. יחד נשמור על יישוב נקי, ירוק ונעים למגורים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות