fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב כרכור העלים מס ב-2.7 מיליון שקלים ויישב שנתיים במאסר

בית המשפט השלום בחיפה גזר אתמול על תושב כרכור בן 51 מאסר בפועל של 24 חודשים על עבירות מרמה והתחמקות מתשלום מס
תירוצים שונים להעלמת מס (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)
תירוצים שונים להעלמת מס (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)

בית המשפט השלום בחיפה  גזר אתמול 24 חודשי מאסר בפועל, שישה חודשי מאסר על תנאי וקנס בסך עשרת אלפים שקלים, על תושב כרכור בן 51, בגין ביצוע עבירות של מרמה וערמה מתוך כוונה להתחמק מתשלום מס. סך ההכנסות אשר לא דווחו לרשויות המס, מסתכמות בסכום של 2.763 מיליון שקלים.

על פי עובדות כתב האישום,שהגיש עו"ד ערן בר מפרקליטות מחוז חיפה (פלילי) המייחס לו חמישה אישומים, עסק הנאשם בין השנים 2005-2009 בעבודות בניה ושיפוצים , בין השנים 2005-2006 השמיט הנאשם הכנסות מדוחותיו, ובנוסף בין השנים 2007-2009 לא הגיש דו"חות כלל .

בית המשפט הרשיע את הנאשם בחמישה אישומים אשר עניינם השמטת הכנסה, מסירת אמרה או תרשומת כוזבת, שימוש במרמה ותחבולה וניהול פנקסי חשבונות כוזבים.
בית המשפט מציין בגזר הדין כי: " העבירות בהן הורשע הנאשם פוגעות בשוויון הכלכלי של כלל התושבים ופוגעות בתחרות השווה שעה שאדם כדוגמת הנאשם אינו מדווח על הכנסותיו ואינו משלם את המס המוטל עליו לעומת אדם אחר המדווח ומשלם כנדרש. התנהגות הנאשם יוצרת אצלו יתרון פסול לעומת אנשים המקיימים את הוראות החוק וליתרון פסול מעין זה יש לבטא באמצעות ענישה כואבת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות