fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המועמד של לפיד בפרדס חנה: איציק בוחבוט- לוין

איציק בוחבוט לוין, יליד פרדס חנה-כרכור, עומד לרוץ מטעם "יש עתיד" לראשות המועצה המקומית בבחירות הקרובות
איציק בוחבוט לוין
איציק בוחבוט לוין (צילום: יח"צ)
איציק בוחבוט לוין
איציק בוחבוט לוין (צילום: יח"צ)

מפלגת "יש עתיד", ההפתעה הגדולה של בחירות 2013, שואפת לבצע שינויים גם ברמה המוניציפלית ובתכנית נכללת גם פרדס חנה-כרכור.  היום (חמישי) במהלך כנס מפלגתי בראשות ח"כ עפר שלח במושבה, צפוי שלח להודיע על תמיכת המפלגה באיציק בוחבוט- לוין, יליד המושבה, בריצתו כראש רשימת "יש עתיד" למועצה המקומית.

בוחבוט לוין (38), מנהל שיווק ופיתוח עסקי בחברת בנייה, בעל תואר ראשון בפוליטיקה של ישראל ומזרחנות ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית, עוסק בפעילות חברתית באזור בשנים האחרונות. בין היתר, הוא חבר בפורום החינוך היישובי ומוביל את קידום התכניות ברמה היישובית מול משרד החינוך, קצין מתנדב ביחידה מיוחדת של משטרת ישראל ומד"א, ובבחירות האחרונות כיהן כמנהל מרחב מטעם המפלגה וזכה למחמאות רבות מבכיריה על פועלו בתחום.

בוחבוט לוין, שהחל את דרכו הפוליטית כעוזרו הפרלמנטרי של השר גלעד ארדן, מספר: "הוריי הגיעו למעברה בשנות ה-50 של המאה הקודמת, נולדתי פה כמעט לפני 38 שנים, וגדלתי כאן. בחלוף השנים הייתי עד להתפתחות ולשינוי שעבר היישוב אל מול עיניי. טעמתי, הרחתי והרגשתי את השינוי, ותמיד הוקרתי את העובדה שזכיתי לגדול ביישוב מתפתח המורכב מאוכלוסיה רב תרבותית ומגוונת. עם זאת, תמיד ידעתי שאפשר לשאוף ליותר. אני מתייצב היום מולכם בביטחון מלא שאנחנו מסוגלים ליותר, לעלות עוד מדרגה, לשפר את הטעון שיפור ולשמר את צביונה הכפרי של המושבה, להניע את היישוב אל העתיד ועם זאת לשמור על המארג המיוחד של המושבה שאנו כל כך אוהבים".

"אנו מתכוונים להתמקד במסע הבחירות בדברים שניתן ורצוי לשפר: שימת דגש על פיתוח מערכות החינוך והקצאת משאבים לחינוך הבלתי פורמאלי, שאינו מקבל התייחסות מערכתית ותקציבים מהמועצה בצורה שמספקת את הדרישה; חיזוק העסקים כעוגן כלכלי מרכזי; פיתוח מקורות הכנסה נוספים למושבה, כגון אזורי מסחר ותעשייה וקידום תוכניות אב לתשתיות ופיתוח כלכלי אזורי; חיזוק הביטחון האישי ושיפור השירות לתושב. אנחנו מזמינים את התושבים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה או רעיון", מסכם בוחבוט לוין.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות