fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל מהחודש: ניתן להגיש תלונות בנקודת המשטרה בפרדס חנה

נקודת המשטרה בפרדס חנה כרכור. צילום: מועצת פרדס חנה כרכור
נקודת המשטרה בפרדס חנה כרכור. צילום: מועצת פרדס חנה כרכור

בתחילת החודש הקרוב יורחבו שירותי החירום לתושבי פרדס חנה כרכור. במסגרת זו תאפשר נקודת המשטרה המקומית של פרדס חנה כרכור הגשת תלונות (למעט תלונות תעבורה) בימי ראשון בכל שבוע, בין השעות 8:00-16:00. למטרה זו הורחבה מצבת כוח האדם והוצב חוקר בנקודת המשטרה המקומית. השירות יינתן החל מ-1.5 והוא יהווה חלק ממכלול פעולות המשטרה בישוב .

נקודת המשטרה המקומית חידשה את פעילותה לפני כשלוש שנים לאחר מאמץ משותף של ראש המועצה, חיים געש, ומשטרת ישראל להעניק שירות מיטבי לכ-40,000 תושבי פרדס חנה כרכור. הנקודה ממוקמת במרכז הישוב, ברחוב הנוטר 4, כחלק מראייה ארוכת טווח ליצירת מערך שירותי חירום נרחב למושבה הצומחת. חלק גדול מהפעילות המשטרתית מתבצעת בשיתוף מחלקת בטחון, קצין הביטחון של היישוב ומחלקת פיקוח ואכיפה ברשות המקומית, והיא כוללת הפעלת מש"ק קהילתי, יחידת מתנדבים ומשמר שכונה. עם זאת, כחלק מהעובדה שלא מדובר בתחנת משטרה לכל דבר אלא בנקודת משטרה, עד כה לא התאפשרה הגשת תלונות במקום, ותושבי היישוב נדרשו לנסוע להגיש תלונות במשטרת חדרה.

ראש המועצה, חיים געש, ביקש למסור השבוע: "זוהי התקדמות חשובה במתן שירות לתושבינו. עד כה נאלצו תושבי פרדס חנה כרכור להגיש תלונות בתחנת המשטרה בחדרה. אנו מודים למשטרת ישראל לתחנת חדרה, לנקודה המקומית ולדוד ניסני מפקד הנקודה על שיתוף הפעולה החשוב עם הרשות המקומית לשמירה על בטיחות התושבים. אנו מקווים ופועלים אף להרחבה נוספת של השירותים לתושב. חשוב להזכיר כי פעילות זו מתבצעת במקביל לקידום תחנה לשירותי חירום ביישוב, הכוללת מתן מענה לשירותי רפואה דחופה".

נקודת המשטרה בפרדס חנה כרכור. צילום: מועצת פרדס חנה כרכור
נקודת המשטרה בפרדס חנה כרכור. צילום: מועצת פרדס חנה כרכור

מפקד נקודת המשטרה המקומית, דוד ניסני, ציין: "במסגרת השירות לתושב אותו אנו מבקשים להעניק הוחלט על הצבת חוקר בנקודה המקומית בימי ראשון בשבוע. התושבים יוכלו להגיש תלונות, למעט תלונות תעבורה, גם בנקודה בפרדס חנה כרכור. אנו עושים מאמץ להרחיב שירות חשוב זה לימים נוספים בשבוע, בהתאם לזמינות כוח האדם. הנגשת השירות המשטרתי לתושב הוא חלק מתפיסה מערכתית של משטרת ישראל להעניק לתושבים שירות יעיל, נוח ולמלא את תפקידנו באופן המיטבי".

ניסני התייחס לשיתוף הפעולה עם הרשות המקומית כשציין: "אנו מפעילים יחד עם מחלקת הביטחון, קצין הביטחון של היישוב ומחלקת פיקוח ואכיפה משמר שכונות, יחידת מתנדבים המסייעת לכוח המשטרתי בטיפול לפניות למוקד 100. בחודש הקרוב אף תחל לפעול יחידת הג'יפים החדשה, כל זאת בנוסף לפעילות השוטפת יחד עם רכז הפיקוח ברשות, יניב שלום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות