fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החיים שלנו תותים בפרדס חנה

חנן בן ארי המתגורר במושבה יופיע ב-4 בספטמבר באנדרטת הנח"ל במסגרת במסגרת פרויקט "בימות פיס". עלות כרטיס 30 שקלים בלבד
השכנים יגיעו. חנן בן ארי (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

ב-4 בספטמבר יעלה הזמר והיוצר חנן בן ארי, תושב פרדס חנה, על הבמה באנדרטת הנח"ל ביישוב. המופע יתקיים במסגרת "בימות פיס" בתמיכת מפעל הפיס ובשיתוף המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, במסגרת אירועי ועדת אירועים של המועצה בשיתוף מחלקת התרבות במתנ"ס.

בן ארי, תושב פרדס חנה כרכור, מהיוצרים המהפכניים והמסקרנים כיום במוזיקה הישראלית, כותב, מלחין, מבצע ופרפורמר ענק שהפך באחת לשם מוכר בכל בית בישראל. בפברואר 2016 הוא הוציא את אלבום הבכורה "איזון", שזכה תוך זמן קצר במעמד זהב וכלל את הלהיטים "ממך עד אליי", "איזון", "אמא אם הייתי" ו"החיים שלנו תותים", שזכה בתואר שיר השנה 2016. לאחרונה הוציא את השיר "ויקיפדיה". הקליפ המלווה את השיר הפך ללהיט וזכה למיליוני צפיות ביוטיוב ואלפי תגובות ושיתופים ברשתות החברתיות.

השכנים יגיעו. חנן בן ארי (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
השכנים יגיעו. חנן בן ארי (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

בן ארי סיפר השבוע: "אחרי קיץ מלא בהופעות, בסוף אין כמו לחזור הביתה ולהופיע כאן בפרדס חנה. חדר האמנים יהיה מתחת לפרגולה שלנו והחברים מהשכונה יהיו הקהל. מה בן אדם צריך יותר מזה?".

המופע ייערך באנדרטת הנחל ויחל בשעה 20:00. כרטיסים בעלות של 30 שקלים ניתן לרכוש באתרי המתנ"ס והמועצה ובאמצעות דפי הפייסבוק של המועצה ושל המתנ"ס. רכישת כרטיסים מראש בלבד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות