fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדואר לא בא. שוב

"המצב החמיר". אמנון צברי ליד מרכז החלוקה (צילום: נירית שפאץ)

תושבים המתגוררים סמוך למרכז תיבות הדואר שברחוב עציון בפרדס חנה ממשיכים להתלונן על חלוקת דואר מרושלת.

לפני יותר מתשעה חודשים התלוננו התושבים על מכתבים שאינם מגיעים אליהם, מכתבים שמוכנסים בחוסר תשומת לב לתיבות הלא נכונות, או נזרקים לצד לוח תיבות הדואר בלי שייעשה ניסיון מצד הדואר לקחת עליהן אחריות ולנסות לאתר את הנמענים, או לפחות להחזירן לשולח. מדואר ישראל נמסר אז כי "הדוור החדש תודרך להקפיד על חלוקה בהתאם לנהלים. במקביל אנו נבצע בקרה שוטפת אחר החלוקה".

"המצב החמיר". אמנון צברי ליד מרכז החלוקה (צילום: נירית שפאץ)
"המצב החמיר". אמנון צברי ליד מרכז החלוקה (צילום: נירית שפאץ)

השבוע סיפרו התושבים כי דבר לא השתפר, וכי החלוקה עודה לא אמינה. אמנון צברי, תושב השכונה: "לא רק שהמצב לא השתפר, הוא החמיר. מכתבים לא מגיעים לנמען, חלקם זרוקים על הארץ, נרטבים בגשם ועפים ברוח, מכתבים מגיעים לתיבות אחרות. אני ושכניי התקשרנו לא אחת למוקד הדואר, 171, שם לא היה מענה במוקד, השארנו פרטים אישיים וטלפון ולא חזרו אלינו".

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "קיימים  קשיים בחלוקת המכתבים במספר רחובות בפרדס חנה כתוצאה מעזיבה בלתי מתוכננת של מספר דוורים בו זמנית. לאחרונה החל תהליך לגיוס דוורים חדשים ואנו מלווים את התהליך באופן צמוד, על מנת לספק לתושבים רמת שירות גבוהה״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות