fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבנקים ייפתחו סניפים חדשים בחריש

מימין: לילך אשר-טופילסקי ויצחק קשת. צילום: מירי רחמים
מימין: לילך אשר-טופילסקי ויצחק קשת. צילום: מירי רחמים

הבנקים מגיעים לחריש: השבוע התקיימו שתי פגישות חשובות של ראש המועצה, יצחק קשת. לאחר פגישה עם נציגי בנק מזרחי טפחות הוכרז כי הבנק הראשון שפותח בחריש כספומט ולאחריו גם סניף. הכספומט יוקם בתוך חודש וימוקם, כנראה, במרכז השירות לתושב, והסניף ייפתח בהמשך, ליד משרדי המכירות של יזמי הנדל"ן בחריש.

כמו כן התקיימה השבוע פגישה עם ההנהלה הבכירה של בנק דיסקונט, כדי לראות איך הבנק משתלב בחריש. בכל דרך אפשרית, בין אם בפתיחת סניף ובין אם בשירותים מתקדמים יותר. הפגישה כללה את מנכ"לית בנק דיסקונט, לילך אשר-טופילסקי, וצוות ההנהלה הבכירה של הבנק. קשת מסר אחרי הפגישה: "סקרתי בפניהם את התפתחות העיר ואת מגוון שיתופי הפעולה והשירותים האפשריים שניתן להציע לתושבי העיר, החל משירותי בנקאות ומשכנתאות וכלה בשיתופי פעולה ופרויקטים ייחודיים לעיר חריש. המנכ"לית וצוות ההנהלה התרשמו מאוד והבטיחו לפעול יחד ולבחון כיצד גם הבנק ישתלב בנוף העירוני שלנו".

מימין: לילך אשר-טופילסקי ויצחק קשת. צילום: מירי רחמים
מימין: לילך אשר-טופילסקי ויצחק קשת. צילום: מירי רחמים

קשת נמצא בקשר כמעט עם כל הבנקים, על מנת לשלב אותם בעיר הצומחת. התקיימו כבר מספר פגישות גם עם בנק הפועלים. המועצה בוחנת אפשרויות לשיתופי פעולה חדשניים, כמו ליווי עסקים קטנים, שירותים מתקדמים באינטרנט וחיזוק כלכלה מקומית. יש לציין כי עקב הבניה המסיבית ביישוב, כל פרויקט מלווה ע"י בנק, והבנקים מכירים כבר את חריש מההיבט הנדל"ני. בנק מזרחי טפחות, למשל, מלווה את בנייתן של כ-2,000 יחידות דיור של פרויקטים נדל"ניים בעיר.  גם בנק הפועלים ובנק לאומי מלווים פרויקטים של אלפי יחידות דיור.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות