fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גרפיטי, לכלוך וסיגריות: התושבים מתלוננים על הזנחה בגינת יד לשילוב

מי רוצה להתגלש במגלשה שבורה? התושבים מתחוננים על הזנחה בגינת יד לשילוב
הזנחה וגרפיטי (צילום: נירית שפאץ)

הנחה בגינת "יד לשילוב" הציבורית בכרכור.

הגענה משרתת  משפחות הגרות בסביבתה, ואת קרובי משפחותיהם הבאים אליה משכונות סמוכות על אף שאינה מפותחת למדי.

השבוע העלו תושבי השכונה תמונה של הגינה כפי שנראתה בשבת האחרון בבוקר, מלאה לכלוך שהשאירו במקום מבלים של יום שישי בערב, כמו פחיות, שקיות, מציתים, בדלי סיגריות ועוד.

מצבה של הגינה היה משביע רצון בשנים הראשונות לאחר שהוקמה, אך עם הזמן החל בה תהליך הידרדרות מתמשך.

התושבים מספרים שהמראה של הגינה בתמונות אופייני למצבה כמעט בכל יום שבת, דווקא ביום המתאים ביותר עבור ילדים לשחק במתקנים וליהנות מהגינה ולמבוגרים לשבת על הספסלים. כמעט בכל שבת, מספרים תושבים, יושבת במקום חבורה של אנשים שכפי הנראה אינם תושבי פרדס חנה כרכור ובאים לגינה מחוץ ליישוב, שותים ומעשנים בגינה, מרעישים ולקינוח משאירים אחריהם פסולת.

מסיור במקום עולה כי יש ליקויים בתחזוקה חלקם אסתטיים וחלקם בטיחותיים.

הזנחה וגרפיטי (צילום: נירית שפאץ)
הזנחה וגרפיטי (צילום: נירית שפאץ)

"הגן הזה במצב נורא", אומרת תושבת השכונה. "זמן לא רב אחרי ההקמה שלו כבר הורידו את מתקני הכושר שהיו בו. המגלשה הכחולה במקום שבורה ומאוד לא בטיחותית בקצה התחתון שלה. על המגלשות יש כתובות גרפיטי שלא מנוקות, והמגלשה הכחולה שבורה ומאוד לא בטיחותית בקצה התחתון שלה. ילד יכול להיחתך מהמגלשה, ויש בעיה גדולה גם עם הפסולת משאירים המבלים מחוץ ליישוב. ילד יכול לשתות מפחית אלכוהול כי הוא לא מבין במה מדובר, או לחתוך אצבע מהפחית. ומצבה התחזוקתי של הגינה פועל גם להחמרת היחס הכללי אליה. ונדליזם ולכלוך הולכים יחד עם בעיות בטיחות".

ממועצת פרדס חנה כרכור נמסר: "תודה על הפניית תשומת ליבנו. אנו נפעל באמצעות המוקד לטיפול בנושא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות