fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"גבי היה אופטימי וחייכן"

חג עצוב למשפחת לרנר מכרכור. אבי המשפחה גבי, בן 42 נהרג בערב יום הזכרון בעת שרכב על אופניו בסמוך ליישוב. משפחתו לא מצליחה לעכל שהוא אינו עוד בן החיים
גבי לרנר ז"ל (באמצע) עם החברים
התמונה האחרונה. גבי לרנר ז"ל (באמצע) עם החברים (צילום: סופגי)

לאירועי יום הזכרון בקיבוץ דליה בן הקיבוץ גבי לרנר תושב כרכור לא הגיע. לרנר בן 47, אב לשתי בנות נהרג בתאונת דרכים קשה עת שיצא לרכיבה יומית סמוך לאזור מגוריו.

גבי לרנר ז"ל (באמצע) עם החברים
התמונה האחרונה. גבי לרנר ז"ל (באמצע) עם החברים (צילום: סופגי)

בשעה רבע לשבע בבוקר, רכב מסחרי מסוג פולקסווגן שיצא משטח הרשות הפלשתינית פגע בו מאחור ליד מחסום ריחן והנהג נמלט מהמקום. הפרמדיקים שהגיעו למקום, מצאו את לרנר כשהוא מוטל כ-15 מטרים מהמקום שבו התרחשה התאונה, על מצבור של שיחים בתוך וואדיסמוך וסובל מפגיעות מרובות ומותו נקבע במקום. "הוא היה רוכב זהיר מאוד ושולי הדרך היו רחבים", מספרת אריאל פייסט, גיסתו.  "אנחנו פשוט לא מבינים איך זה קרה". הלווייתו של לרנר נערכה באותו ערב. במהלך אותו יום הסגיר את עצמו הנהג הדורס וחקירתו נמשכת.

בבית משפחת לרנר, מתקשים השבוע לעכל את מה שאירע. טלי אלמנתו של גבי ז"ל, נתמכת באחותה ומתקשה לדבר. הבנות עדי, 18 ועמית, 14, שאמורה לחגוג ביום שישי את יום הולדתה ה-14, יושבות בחצר הבית ביחד עם חברים. שותקות. אריאל מתנדבת לדבר בשם המשפחה.

"עניין הרכיבה התחיל אצל גבי, שעבד כקב"ט בקבוצת סנו, ברכיבה של אופני שטח ולפני שלוש שנים הוא החל לרכוב על אופני כביש ביחד עם קבוצת הרוכבים 'אשכולות' בה חברים רוכבי אופניי כביש מהאזור". לדבריה, עניין מותו של גבי התגלה על ידי רוכבי אופניים שעברו במקום ומצאו כפפה רכיבה ועליה הלוגו של קבוצת אשכולות וכן חלקי אופניים. הכפפה וחלקי האופניים הובאה לשניים מחברי קבוצת אשכולות, תושבי כרכור שזיהו אותם כשייכים לגבי וטלפנו לטלי, אשתו. היא גם ניסתה לחייג לנייד של בעלה והוא לא ענה. במקביל, נשלחה ניידת מד"א למקום שבו נמצאו חלקי האופניים והכפפה ואל בית המשפחה החלו לזרום חבריו הרבים של גבי. המתואר על ידי כל מי שהכירו כמי שהיה אדם אופטימי וחייכן. "קיווינו שיימצאו אותו פצוע, אבל אז הגיעה המשטרה והודיעו לנו שהוא נהרג".

 הכתבה המורחבת ביום שישי בכל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות