fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברוכים הבאים לליגה ב'

בית"ר פרדס חנה ערערה על החלטת ועדת הליגה והגביע, ובית הדין של ההתאחדות קבע כי היא תעלה ליגה. אילן צרפתי לא ימשיך בעקבות חילוקי דעות כספיים
בלי צרפתי. בית"ר פרדס חנה (צילום ארכיון: שלומי גבאי ארכיון)

דרמה בליגות הנמוכות. בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל פסק בתחילת השבוע כי בית"ר פרדס חנה תעלה לליגה ב' על חשבונה של מכבי טמרה.

ועדת הליגה והגביע הודיעו לפני כשבועיים כי פרדס חנה תישאר בליגה ג' מאחר  שאחוזי ההצלחה שלה בעונה שעברה היו נמוכים מאלו שך טמרה. בפרדס חנה לא קיבלו את רוע הגזירה והחלו לפעול לשינויה.

בלי צרפתי. בית"ר פרדס חנה (צילום ארכיון: שלומי גבאי ארכיון)
בלי צרפתי. בית"ר פרדס חנה (צילום ארכיון: שלומי גבאי ארכיון)

ראשי המועדון פנו לעו"ד יוסי שוקרון, שהגיש ערעור לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. לאחר ששמעו את שני הצדדים, השבוע קבעו שלושת הדיינים – אסף הדסי, נויה חלבי וצבי בר נתן – כי ועדת הליגה והגביע שגתה ופרדס חנה היא זו שתעלה לליגה ב'. בהחלטתם העבירו הדיינים ביקורת נוקבת על התנהלות ההתאחדות והתקנון שלה. בפסק הדין נכתב: "לאחר ששקלנו באריכות את טענות שני הצדדים הגענו לכדי מסקנה כי ערעור זה בדין יסודו. נקדים ונאמר כי אף שורת ההחלטות בבית דין זה, אשר הצביעו על ניסוחם הלקוי של הסעיפים הרלוונטיים, לא טרחה ההתאחדות לתקן את התקנון ולהבהיר את המצב החוקי הנכון במקרה של מילוי מקום שהתפנה".

עוד נכתב בפסק הדין: "נדגיש כי לא מצאנו כל עיגון תקנוני למדיניות הנהוגה על ידי ועדת הליגה והגביע, אם אכן נהוגה. אנחנו חוזרים ומקווים כי זו הפעם תדאג ההתאחדות לתיקון והבהרת התקנון בסוגיה זו ויפה שעה אחת קודם".

בפרדס חנה בירכו על ההחלטה. יו"ר הקבוצה, ג'קי שושן, אמר: "אני שמח שהצדק יצא לאור. לאורך כל התקופה חיפשתי את הצדק ואני שמח שהדיינים היו אמינים. אני רוצה להודות לעו"ד שוקרון שעזר לנו בכל התהליך".

ובחזרה לכר הדשא. אילן צרפתי לא ימשיך כמאמן הקבוצה בעונה הבאה. צרפתי נפגש בשבוע האחרון מספר פעמים עם שושן, ולאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמה בעניין שכרו של המאמן, הוחלט כי הוא לא ימשיך. שושן: "ישבתי מספר פעמים עם אילן ולא הסתדרנו. רצינו שהוא ימשיך, אבל אנחנו מסתכלים קדימה וכבר בשבוע הקרוב נמנה מאמן לא פחות טוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות