fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בפעם הרביעית: חיים געש ראש מועצת פרדס חנה-כרכור

געש קיבל 65% מקולות הבוחרים כשהוא משאיר מאחור את הגר פרי יגור שקיבלה 17% ויוסי זריהן שהסתפק ב-11%
חיים געש (צילום: הילה אייזנגר)
חיים געש (צילום: הילה אייזנגר)

חיים געש ניצח אמש בבחירות המקומיות למועצת פרדס חנה-כרכור, כשגרף 65 אחוז מקולות הבוחרים. געש השיג ניצחון מוחץ על יריביו מערכת הבחירות הגר פרי יגור שקיבלה 17% ויוסי זריהן שהסתפק ב-11%. אחוזי ההצבעה בפרדס חנה כרכור הגיעו לבסוף לכ-42%.

להלן חלוקת המנדטים למועצה, לפני ספירת קולות החיילים:  תלמ (געש) – 4 מנדטים, ביחד עם העבודה והרשימה העצמאית למען פרדס חנה כרכור – 2 מנדטים כ"א, המושבה שלנו – בין מנדט לשניים, ייתכן שבעקבות קולות החיילים ו/או הסכם עודפים, תזכה הסיעה לבסוף ב-2 מקומות. יש עתיד, ש"ס, הבית היהודי, זך, ליכוד ועתיד ביתנו – מנדט אחד כ"א.

חיים געש, ראש מועצת פרדס חנה-כרכור, שייכנס לכהונה הרביעית בראשות המועצה בראש סיעת "תלמ", לא היה צריך, למעשה, להכריז על ריצתו לכהונה נוספת. עוד לפני התוצאות מנהל הקמפיין של געש, מאיר ברנצ'יק, סיכם השבוע: "אחרי שגעש התפטר במהלך הכהונה הראשונה שלו ולאחר מכן חזר להתמודד על ראשות המועצה, אנשים שאלו כיצד יידעו שהוא לא יתפטר שוב. בתגובה, הוא התחייב שהוא בא מראש כדי לכהן 10 שנים ולא חמש. 10 השנים עברו והחזון לא הסתיים. היה ברור שהוא רץ פעם נוספת".

הקמפיין של געש נפתח רשמית בכנס בחירות שהתקיים באמצע אוגוסט ברחבת המתנ"ס. הוא תיאר את תפקידו כראש מועצה "מגשים החלומות של התושבים". במהלך הכנס הביע געש את תקוותו שבקדנציה הבאה תהיה לו סיעה חזקה במועצה, כדי שיוכל לפעול ולהשיג את מטרותיו ביעילות, וציין בתור יעד השגת שמונה מושבים במועצה לסיעתו. שמונה מושבים מתוך 15 היו פוטרים אותו מהצורך להקים קואליציה. עדיין מוקדם לדעת איך תראה המועצה בהרכבה הסופי.

בהתאם לזה, סיסמת הבחירות של געש היתה "לחיים געש מצביעים בשני פתקים". בכך קרא געש לבוחריו לבחור בו לראשות המועצה ובמקביל לבחור בסיעת תלמ למועצה, כדי לחזק את כוחו.

הגר פרי יגור אמרה בתגובה על התוצאות: "אני גאה על היבחרי לשרת את הציבור ומודה לכל התומכים לאורך כל הדרך. פניי לעשייה ציבורית משמעותית ומחייבת, יחד עם רון לירם וכל חברי 'ביחד עם העבודה'  שהיו שותפים למסע ובוודאי יהיו שותפים להמשך הדרך כמפלגה השנייה בגודלה על פי מספר המצביעים. פרדס חנה כרכור נמצאת כיום בשלב קריטי להתפתחותה. נכונו לנו משימות רבות ואני תקווה כי ראש המועצה הנבחר, שבירכתי הבוקר באופן אישי לרגל זכייתו, יראה בנו שותפים למען טובת המושבה וכלל הציבור".

חיים געש (צילום: הילה אייזנגר)
חיים געש (צילום: הילה אייזנגר)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות