fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איציק בוחבוט-לוין: מהארצי למקומי

בן 38, נשוי לתמי ואב לשניים, התחיל להתנדב במטה יש עתיד בבחירות הארציות ועבר לנהל את מרחב מישור החוף הצפוני
איציק בוחבוט לוין
איציק בוחבוט לוין (צילום: יח"צ)
איציק בוחבוט-לוין (מיה כרמי דרור)
איציק בוחבוט-לוין (מיה כרמי דרור)

סיעה: "יש עתיד" – מתמודד למועצת פרדס חנה-כרכור

מי: איציק בוחבוט-לוין, יליד ותושב פרדס חנה-כרכור, בן 38, נשוי לתמי ואבא לאדר וקורן. רץ לראשונה לחברות במועצה בראש סיעת "יש עתיד". בעל תואר ראשון בפוליטיקה של ישראל ומזרחנות ומסיים בימים אלו תואר שני במינהל ומדיניות ציבורית. התחיל להתנדב במטה יש עתיד בבחירות הארציות, ועבר לנהל את מרחב מישור החוף הצפוני. בעבר שימש עוזרו הפרלמנטרי של השר גלעד ארדן. כיום מנהל שיווק ופיתוח עסקי ומנוסה בהובלת תהליכים, מתנדב כקצין מבצעים מרחבי ביחידת "נעם" למניעת פשיעה ועבירות סמים ומדריך בכיר במד"א.

מה: בוחבוט-לוין אומר כי הוא רואה בעיני רוחו את פרדס חנה-כרכור בשנת 2019, בסיום הקדנציה הבאה, כמושבה עם רחובות מטופחים, דרכים נוחות ובטוחות לנוסעים ברכב ולהולכים ברגל, ואנשים שממלאים את הפארקים כבר ב-17:00 כי הם מצאו עבודה קרוב לבית. הוא גם מצהיר שיפעל כדי שהמושבה תהיה מלאה צעירים שמביאים רוח ובערכים, עם מקומות מפגש ומקומות בילוי. כמו כן, לדבריו יפעל לשימור השכונות הוותיקות לצד שכונות חדשות ותוססות עם משפחות צעירות.

למה דווקא אני: "אני מתחייב לפתח את החינוך הבלתי פורמאלי לרמה שמבטאת את הצורך של הילדים, הנוער וההורים ולהקים מרכז צעירים לכמעט 8000 צעירים ביישוב, כמו שיש עשר דקות מפה, בחדרה. איפה הייתם מעדיפים שהילד שלכם יבלה? מול הטלוויזיה או בפעילות עם בני נוער וילדים אחרים? בעזרתנו המועצה תהפוך למועצה יוזמת, מתכננת ומבצעת, ותהיה מחויבת בראש ובראשונה לשירות לתושב. אנו שואפים שהמועצה תתנהל אחרת, תוך שיתוף, חיזוק הדיאלוג ושקיפות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות