fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תהיי אלזה

מילדה לנסיכה: איך להפוך לאלזה בפורים
לאייר בעזרת מכחול וצבע פנים לבן. שלב 4 (צילום: ניסים פרץ)
לאייר בעזרת מכחול וצבע פנים לבן. שלב 4 (צילום: ניסים פרץ)

אחרי ההצלחה המטורפת של הסרט "לשבור את הקרח" כל הילדות הקטנות רוצות להיות בפורים אלזה, נסיכת השלג. מבחינתן הן אלזה. הן אוהבות ללבוש שמלה כמו של גיבורת הסרט, אוהבות לחבוש כתר ולדמיין שהן יכולות לברוא ארמונות קרח מרהיבים.

למרות שאלזה אינה דמות חדשה, הטירוף סביב "פרוזן" מסרב לשכוך כבר מעל לשנתיים וההערכה היא שגם השנה היא תהיה פופולרית מאד בפורים ולא תיעלם במהירה מהמדפים. למעשה תחפושת אלזה הפכה לתחפושת הנמכרת ביותר של דיסני אי פעם, ומיליוני מעריצות ברחבי העולם שחלמו להיות מלכת קרח ליום אחד לבשו אותה. התחפושת של אנה אחותה לעומת זאת, לא תפסה כל כך חזק, לא יודעים למה.

לא פחות מ-17 דגמים שונים של אלזה מסתובבים כיום ברשתות השונות ולכן רק נותר לבחור אחת ולהתארגן על איפור משלים ולצאת למסיבת הכיתה עם התחפושת הכי שווה בגן.

גורו המייק אפ בועז שטיין נערך לקראת הפקות פורים ולשם זאת תר אחר נסיכת קרח מושלמת. לאחר אין סוף חיפושים נואשים נחלצה לעזרתו נסיכה אמיתית – שקד שטיין.  הלוא, היא אחייניתו בת ה-8 של הגורו, שלעת צרה נדרשת לשמש כדוגמנית הבית של הדוד האהוב שלה. 

לאחר יום הצילומים המפרך  נשאלה הנסיכה מה היא חושבת על מקצוע הדוגמנות? והיא מצידה השיבה: "אני לא דוגמנית! היה ממש כיף להפסיד היום בית-ספר, אבל זה הרבה יותר קשה ממה שדימיינתי". יצוין כי שטיין הקטנה תלמידה מצטיינת ונדמה שהיא באמת מעדיפה את ספסל הלימודים על הפוזות אל מול העדשה. הגורו מסר בתגובה "מזל שכך!"

איך תהפכו את הילדה שלכם לנסיכה אמיתית

שטיין מספק 5 טיפים פשוטים שגם מי שאינו מיומן באיפור מקצועי יוכל להפוך את עורה של הילדה הקטנה שלו בעזרת שעה פנויה, סט של איפור, צבעים ומראה לנסיכה הכי לוהטת בשטח.

החומרים הנדרשים: תחפושת אלזה,  צבעי פנים: לבן, כחול. מייקאפ, פודרה, שפתון בגוון בורדו, מסקרה, צלליות: שחורה וסגולה, מכחולים, עיפרון גבות וספוגיות וכן אבקת נצנצים ואבנים מבריקות.

איפור: בועז שטיין, צילום: ניסים פרץ, דוגמנית: שקד שטיין

יש למרוח את כל הפנים במייק אפ. שלב 1
יש למרוח את כל הפנים במייק אפ. שלב 1 (צילום: ניסים פרץ)
עם צללית סגולה נשלים את איפור העפעף. שלב 2 (צילום: ניסים פרץ)
עם צללית סגולה נשלים את איפור העפעף. שלב 2 (צילום: ניסים פרץ)
יש להדגיש את הריסים במסקרה שחורה
נצבע את כל המצח בצבע תכלת.. שלב 3 (צילום: ניסים פרץ)
לאייר בעזרת מכחול וצבע פנים לבן. שלב 4 (צילום: ניסים פרץ)
לאייר בעזרת מכחול וצבע פנים לבן. שלב 4 (צילום: ניסים פרץ)
למשוח את השפתיים בגוון בורדו. (צילום ניסים פרץ)
למשוח את השפתיים בגוון בורדו. (צילום ניסים פרץ)

שלבי הביצוע: יש למרוח את כל הפנים (כולל העפעפיים) במייקאפ בעזרת ספוגית ונוסיף מעל ועל כל שטח המייקאפ פודרה שקופה. (תמונה 1).  בעזרת צללית שחורה לתחום את העפעף העליון ולהדגיש את הזויות החיצונית של העין. היות ומדובר באיפור ילדים יש להעדיף תמרוקים באבקה ופחות כאלה המוצעים במרקם נוזלי. עם צללית סגולה נשלים את איפור העפעף ובפיגמנט שנותר על המברשת נוסיף ממנה גם בקו העפעף התחתון (תמונה 2). יש להדגיש את הריסים במסקרה שחורה ובעיפרון גבות לחזק את הגבות (תמונה 3).

נצבע את כל המצח בצבע תכלת. ניתן להשתמש מראש בגוון המוגדר או לחילופין לערבב בין צבע פנים כחול ולבן עד ליצירת גוון תכול ובלתי אחיד המזכיר בצורתו את השמיים. (תמונה 3).

יש להעמיק את רקע הצבע במצח בעזרת אבקת נצנצים (בגוונים פסטלים) ובתום התהליך יש לפנות לעיצוב פתיתי השלג אותם יש לאייר בעזרת מכחול וצבע פנים לבן. (תמונה 4). ניתן לשבץ אבנים קטנות ונוצצות על פתיתי השלג בכדי להעצים את מוטיב הקרח הקפוא.  יש למשוח את השפתיים בגוון בורדו תוך שמירה על מראה צר של השפה העליונה בהתאם לדמותה המונפשת של אלזה.  ולסיום יש להדגיש בסומק וררדרד במרכז הלחי את תפוחי הלחיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות