fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסיבת רחוב עם נינט טייב

פסטיבל עיר פוגשת מוסיקה ייפתח בעוד ב-5 למאי בנתניה
נינט טייב
נינט טייב (צילום: רותם ואחניש)

קונצרטים מול הים, מחווה לתיכוניסטים, במה להרכבים צעירים, כנס מקהלות, מופעים לילדים בגנים הציבוריים ואפילו רוק כבד. פסטיבל "עיר פוגשת מוסיקה" יתקיים במשך שבוע בנתניה ויכלול שישה מוקדי עניין מרכזיים. הפסטיבל יפתח ב-5 במאי ויימשך שישה ימים ויגיע לכל רחבי העיר.

נינט טייב
נינט טייב (צילום: רותם ואחניש)

אחד המוקדים היותר מבוקשים יהיה בגלריה על הצוק במסגרת "מוסיקה על הים", הוא קונצרט "צלילים על הצוק" עם זמרת המצו-סופרן אילונה טויביס והרביעייה הקאמרית golden string, שיכלול מוסיקה קלאסית קלה, שירים נפוליטניים ומוסיקת עולם ביום שלישי, 7.5 בשעה 18:00 ויתקיים ברחבת הגלריה על הצוק שבטיילת המעפילים.

"חלום שלא נגמר". מוטי אפללו יתארח בקונצרט ייחודי של תזמורת כלי הנשיפה הייצוגית ומקהלת "ניצן" של הקונסרבטוריון העירוני נתניה. גם גלית גיאת שתנחה את הערב וגם תשיר ביום רביעי, 8.5 בשעה 20:30 בהיכל התרבות.

"צלילים בטיילת": לאורך הטיילת יתקיים במוצאי שבת ה-11 במאי בשעה 21:30 מופע של אמני רחוב במיצגים מוסיקליים, מופעי קצב ומוסיקת עולם, בהשתתפות אהרן קוטלר, אמן הכלים המאולתרים אברהם כהן, "תיאטרון הקרון" ואמני TamTam.

מדרחוב מוסיקלי
במסיבת הרחוב והאופנה net label. תתארח לא אחרת מאשר נינט טייב. זה יקרה ביום שלישי 7 במאי במדרחוב קראוזה בשעה 19:00. מוקד המדרחוב המוסיקלי יכלול גם את המופע "צלילי בין ערביים" עם הרכב "להקול" (Laacool) במוסיקת רית'ם-אנד-בלוס ביום רביעי, 8.5, בשעה 18:00.

במדרחוב תל חי תוצב במה עליה יופיעו הרכבים ולהקות צעירות בקטעי jam. בין ההרכבים והלהקות: "ההרכייף", "איגיון" ו"איזמרגד", במבחר סגנונות מוסיקליים. ביום חמישי 9 במאי בשעה 18:00.

תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית תופיע בשלושה קונצרטים חגיגיים בפני תלמידי בתי הספר היסודיים, ותפליא עם שני קונצרטים חגיגיים במחווה לתלמידי התיכוניים. ניצן חן רזאל בשירה, סולו כינור והנחיה ביום רביעי, 8.5, בהיכל התרבות העירוני, בשעות 11:30, 13:00.

הגינות הציבוריות בנתניה תשתתפנה אף הן בחגיגה, עם מספר מופעים ברחבי העיר, ביניהם "חלילים סביב העולם" עם גיל בוהדנה ו"סיפורו המופלא של החליל" עם חגית רוזמרין. אלה יתקיימו: בגן בזק שבשכונת גלי ים, בגן נאות שקד, בגינה החדשה שמול סניף מקדונלדס בשכונת עיר ימים, בגן הפסלים שבקריית נורדאו, בגינה ליד המתנ"ס ברמת ידין, בגן הרצוג שבקריית השרון, בגן נרקיס שבשכונת עין התכלת, ובגינת מתנ"ס נאות הרצל.

שיתוף פעולה חגיגי ומיוחד יהיה בין קשתני הקונסרבטוריון העירוני נתניה לבין תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית. מנהל הקונסרבטוריון מוטי מירון ינצח על הקונצרט החגיגי והמיוחד ביום שישי, 10.5 בשעה 12:00 בהיכל התרבות נתניה.

מקהלות שרות
בעוד שמקהלת "צליל המעיין", בניצוחה של מרינה קליוזנר, תארח בבית יוחנן את אנסמבל "ליריקה" בניצוחה של נילי הרפז (ראשון, 5.5, 20:30), מקהלת "ניצן" – המקהלה הייצוגית של הקונסרבטוריון העירוני נתניה – תציין את חגיגות העשור שלה בקונצרט מיוחד שיתקיים בהיכלל התרבות העירוני, בניצוחה של ויטה גורביץ', בלייווי מרינה קלויזנר על הפסנתר (שני, 6.5, 19:30).

מקהלת "ניצן" תארח במסגרת הפסטיבל כנס ארצי למקהלות צעירות ייצוגיות. ביום חמישי 9 במאי 17:00 בבית יוחנן. במת פרינג' באולם בית יוחנן, ביום חמישי 9 במאי 21:30, במופע צלילי רוק כבד עם להקת "אפאטיקה" .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות