fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בתפקיד הזמיר

שני זמיר ממושב קדימה תתחרה בקדם אירוויזיון 2013 בשיר מקורי שכתבה והלחינה. "כל השנים הופעתי על במות קטנות וגדולות בארץ ובחו"ל. הופעתי במועדונים ובקיבוצים וקיבלתי המון חום ואהדה מהקהל"
שני זמיר (צילום: דרור כהן)

שני זמיר ממושב קדימה תשתתף בתחרות קדם אירויזיון 2013. זמיר תבצע את השיר "פוראבר" (Forever) שכתבה והלחינה בעיבודו של גלעד מרקוביץ תושב רמת פולג.

שלושים שירים מתמודדים השנה, בקדם אירוויזיון, ביניהם זמרים ותיקים ומספר נציגים מתוכניות ריאליטי. זמרים חדשים שעדיין אינם מוכרים לקהל הרחב יצטרכו לא רק להתמודד על איכות השירה שלהם אלא גם עוצמת החשיפה שיש למתחרים המוכרים. בין המתמודדים: חיה סמיר, מורן מזוז, מורן מזור, ליהיא גרינר, קטלין רייטר ועוד.

זמיר, בת 26, גדלה בקדימה ולמדה בהדסים. מגיל שש היא הוגדרה ככשרון מוסיקלי. עשר שנים היא למדה נגינה על פסנתר, בילדותה הופיעה בפסטיגל 88 ובתחרות כשרונות צעירים בשנת 1999 וזכתה במקום הראשון. עם השנים המשיכה ללמוד ולהופיע. זמיר למדה שירת אופרה אצל אלה שריף והופיעה עם התזמורת הקאמרית הישראלית בניצוחו של נועם שריף. בגיל 17 הוציאה סינגל ראשון בשם "ארץ החלומות" שכיכב במצעד הפזמונים.

לא כוכבת ריאלטי. שני זמיר (צילום: דרור כהן)

בצבא לא שרתת בלהקה צבאית.
"לא התקבלתי ללהקה צבאית, יכולתי לשרת כמוסיקאית מצטיינת ולקבל מילגת לימודים בחו"ל, אך העדפתי לעשות שירות משמעותי. למדתי שנתיים ברימון ביצוע והלחנת שירים. כל השנים הופעתי על במות קטנות וגדולות בארץ ובחו"ל. הופעתי במועדונים ובקיבוצים וקיבלתי המון חום ואהדה מהקהל כשאני משלבת אופרה בשירה שלי".

בשנה האחרונה הופיעה שני באירועי התרמה בארה"ב והופיעה בפני הקהילות היהודיות. לפני שלושה חודשים קיבלה אימל מאקו"ם בו ביקשו ממנה לשלוח סקיצה של שיר לקדם אירויזיון. "שלחתי שיר שכתבתי והלחנתי אותו עיבד גלעד מרקוביץ מרמת פולג. כשקיבלתי את הטלפון מיואב גינאי שבישר לי שהשיר התקבל לא הייתה שמחה ממני בעולם".

 איך את חושבת להכנס לתודעה של הציבור כשמסביבך פליטי ריאליטי שונים?
"אני לא מפורסמת ולא פליטת ריאליטי ולא יצאתי מתחרות "כוכב נולד". אני התמדתי להופיע כל השנים ועכשיו יש לי ההזדמנות ואני פונה לקהל הרחב שישמע אותי ויחווה את דעתו ויתמוך בי. אני מקווה שתושבי האזור יפרגנו לי. אני מאמינה ומכבדת את הוועדה שבחרה בשירים הטובים שהם יצירה ישראלית מדהימה".

על פי חוקי האירויזיון השיר צריך להישמע קליט בחו"ל ולכן רבים יבצעו את השירים גם באנגלית. עד היום זמיר הוציאה כמה שירים שזכו להצלחה: ארץ החלומות, תני לי יין אהובה, שלום זה גם להתראות והגבר של חיי.
תחרות קדם האירוויזיון תיערך השנה בשלושה משדרים בערוץ הראשון בין התאריכים 26-28 לפברואר. בכל משדר יתחרו עשרה מתמודדים, שלושה מהזוכים הראשונים מכל משדר יעלו לשלב הגמר.

הכתבה המורחבת תפורסם היום (שישי) ב"חדשות נתניה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות