fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עלה על הגל

עוד כשהיה ילד והיה מקים בבית מעין אולפן פרטי, ידע שי בניטה מאור עקיבא שהוא יהיה שדרן ברדיו. היום אחת הדמויות הכי מזוהות עם הרדיו האזורי עם תוכנית יומית וחלק בלתי נפרד מסצנות המועדונים והאירועים. תוכניות לעתיד? נדל"ן דווקא
"אור עקיבא זה הבית האמיתי". שי בניטה [צילום: הילה אייזינגר]

 

שי בניטה רק בן 32, אבל מחזיק ברקורד מרשים של שדר רדיו כבר 15 שנה. בניטה הוא אחד השדרנים הכי מזוהים עם הרדיו האזורי, 90 FM ועם התוכנית הפופולרית "90 מי אני", המשודרת מדי יום בין השעות 16:00 ל~18:00.

עוד בגיל צעיר מאוד ידע בניטה מה הכיוון שלו בחיים. "אני זוכר שבימי שישי אמא שלי הייתה מנקה את הבית, ואני הייתי מקים אולפן פרטי. הייתי מדביק מיקרופון עם סלוטייפ לטייפ דאבל קאסט, אמא שלי הייתה אומרת לי איזה שירים לנגן והייתי משמיע לכל המשפחה".

"אור עקיבא זה הבית האמיתי". שי בניטה [צילום: הילה אייזינגר]
"אור עקיבא זה הבית האמיתי". שי בניטה [צילום: הילה אייזינגר]
הבית האמיתי

בניטה, רווק ("הייתה לי חברה שלוש שנים. נפרדנו לפני ארבעה חודשים. לא רוצה לדבר על זה"), מתגורר באור עקיבא. הוא בן הזקונים למשפחה מרובת ילדים, תשעה אחים ואחיות. "מה שמצחיק הוא שיש לי אחיינים יותר מבוגרים ממני, הם קוראים לי דוד. בכלל אנחנו משפחה שמחה, גדולה, נכדים נינים, הרבה רעש".

בניטה הוא ילד טוב אור עקיבא ומאוד מחובר לעיר. "אני באמת מאוד אוהב את המקום הזה. כל החיים אני בסצנה של אירועים ומועדונים, והמקום הזה נותן לי את השקט לקבל את הכוחות. אור עקיבא מבחינתי זה הבית האמיתי".

רשמית, הוא משדר ברדיו 90 FM, בעליה של חברת מוזיקה ואחד הדי.ג'ייז החזקים והמוכרים באזור. לא רשמית, הוא מתחיל בקרוב ללמוד נדל"ן וחולם לפתוח בר. "ככה זה היום בתעשייה", הוא מצטנע.

איך התחיל הקשר למוזיקה?
"מגיל מאוד צעיר הייתי מגיע לאירועים של המשפחה ועומד ליד הדי ג'יי. הייתי מסתכל מה הוא עושה. הייתי לומד, זה תמיד סיקרן אותי. כילד הייתי חשוף לכל סוגי המוזיקה. בגיל 12 כבר יצאתי לעבוד בבתים בשביל 300 שקל. זה המוטו שלי עד היום".

וברדיו היה לך מודל לחיקוי?
"המודל לחיקוי בזמנו היה דידי הררי. מגיל קטן הייתי מקשיב לתוכניות שלו, מנסה לחקות אותו, לומד איך הוא עושה תוכנית".

הכתבה המלאה ביום שישי הקרוב בעכבר העיר המצורף לחדשות חדרה, כל זכרון וכל הפרדס וכבר ביום חמישי בערב במהדורה הדיגיטלית. לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות